In prezent, se lucreaza la montarea placilor de granit, structura de otel a geamurilor securizate a fost deja fixata iar fatada constructei este deja asamblata. Peretii de compartimentare din gips carton ai magazinelor si peretii din zidarie sunt construiti in intregime.

“Au mai ramas doar cateva detalii din tot ce a insemnat constructia celui mai asteptat mall Baneasa Shopping City. Acum, sistemele de ventilatie si de alimentare cu electricitate de pe toata suprafata centrului comercial sunt in curs de asamblare iar parcarea exterioara a mall-ului este construita in procent de 90%. Incepand cu 15 noiembrie, chiriasii au inceput preluarea spatiilor inchiriate pentru amenajarea magazinelor. Intre timp, noi deja am demarat procesul de finisare a cladirii”, a afirmat Ali Ergun Ergen – Administrator si Retail Development Manager al Baneasa Developments.

In Baneasa Shopping City, procesul de inchiriere este in proportie de 100% finalizat. Mai mult de 50% din suprafata inchiriabila a viitorului mall va imbogatii piata romaneasca cu branduri noi de moda. Peek & Cloppenburg, Inditex (BERSHKA, MASSIMO DUTTI, OYSHO, PULL & BEAR, STRADIVARIUS, ZARA, ZARA HOME si Azadea Group (PIAZZA ITALIA, OVIESSE, COLOURS & BEAUTY, SALSA JEANS, XANAKA, SUNGLASS HUT, ANDRE) sunt cele trei ancore ale Baneasa Shopping City ce se vor regasi pentru prima oara in Romania, sub acelasi acoperis, odata cu deschiderea oficiala a mallului.

Baneasa Shopping City va adaposti, de asemenea, primul food-court pe 3 niveluri din tara. La parter, oamenii se vor putea bucura de mancare de tip fast-food atunci cand sunt grabiti. Cupluri, prieteni si parteneri de afaceri vor putea sa discute in restaurantele primitoare si stilate de la primul etaj care vor oferi o varietate de tipuri de mancare. Tinerii si petrecaretii se vor putea relaxa la etajul al doilea unde va fi zona de club, lounge & SPA.

Citeste si:

Baneasa Shopping City va aduce in urmatoarea faza de constructie un concept unic pe piata din Romania: Family Entertainment Center, cel mai mare centru de distractie pentru intreaga familie din tara ce va fi dezvoltat pe o suprafata de 30.000 mp.

Baneasa Shopping City reprezinta o constructie de 85.000 mp. suprafata inchiriabila care va gazdui peste 220 magazine, restaurante, unitati de servicii si distractie la cele mai inalte standarde europene. Baneasa Shopping City este parte integrata a Zonei Comerciale Baneasa – parc de retail intins pe o suprafata de 450.000 mp care cuprinde: IKEA, retailerul numarul 1 in mobila din lume, CARREFOUR, unul dintre cele mai mari din Romania, impreuna cu galeria comerciala FEERIA, METRO, cel mai important magazin “cash & carry” din Romania, BRICOSTORE, cel mai renumit magazin Do-It-Yourself din tara, MOBEXPERT, retailerul si producatorul numarul 1 in materie de mobila si MOTOR CITY, dedicat vanzarii celor mai faimoase branduri de masini.

Zona Comerciala Baneasa este parte integrata in Proiectul Baneasa, cel mai mare proiect de dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei. Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 hectare si reprezinta o investitie totala de peste 1,8 miliarde de euro. Pe langa zona comerciala, proiectul Baneasa va oferi intre 4.500 si 5.000 unitati locative in Zona Rezidentiala si un parc de afaceri modern, Baneasa Business &Technology Park care va incorpora peste 160.000 mp spatii de birouri de tip A si A+.