Sky Level a fost inaugurat pe data de 29 august 2008, se intinde pe 2.670 metri patrati si cuprinde 21 de magazine care ofera o gama foarte larga de servicii. Potrivit companiei, 36% din etajul al doilea al City Park Mall - Sky Level - este dedicat magazinelor pentru mame si copii.

"Amenajarea celui de al doilea etaj al mall-ului ofera variate posibilitati de relaxare pentru mamici, precum si un motiv de bucurie pentru copiii care se vor putea juca in timp ce mamele isi fac cumparaturile sau o sedinta de infrumusetare", explica directorul general al City Park Mall, Meir Maor.

Printre magazinele din Sky Level se numara Ardent, Gatta, Reaction, Valentini Bianco, Ipekyol, Twist, Bien Savvy, Original Marines, La Domnul Girafa, Mothercare, Premaman, Crido Kids, Streetline Salon, Perfect Nails, Carturesti, Gelateria Primaver, Real Foto.

Neocity Group Romania a inaugurat in luna mai 2008 la Constanta centrul comercial City Park Mall, dupa o investitie de peste 70 milioane de euro, acesta fiind primul proiect de retail al dezvoltatorului imobiliar in Romania. Lucrarile au inceput in vara anului 2006 si s-au incheiat in luna mai 2008.

Citeste si:

Proiectul City Park Mall din Constanta, amplasat in zona de nord, este o constructie in forma de vapor, cu trei nivele si se intinde pe o suprafata de 60.000 mp, la care se adauga zona de parcare cu peste 1.000 de locuri. Lucrarile au necesitat folosirea a 110.000 tone de beton, 10.000 tone de otel, 120 km de cablu, 60 km sisteme de tevi si 6.000 mp de sticla.

Presedintele Neocity Group Romania, Elan Schwarzenberg, a declarat ca spera ca in primul an sa realizeaze o cifra de afaceri de 13 milioane euro in cadrul mall-ului, iar investitia sa o amortizeze in 7-8 ani.

Grupul a intrat pe piata in 1999 iar Romania este pe primul loc in lista proiectelor imobiliare pe care compania israeliana le deruleaza in prezent in Israel, in tarile Europei Centrale si de Est, Canada si in Africa. Neocity Group a anuntat investitii de un miliard de euro pentru Romania, in perioada 2006 - 2009.