Clubul Black Box va avea o suprafata de 2.421 mp si va include sase piste de bowling, 20 de mese de biliard, o masa de snooker, cinci aparate pentru darts si aproximativ 20 de simulatoare de jocuri pentru copii.

“Pistele de bowling sunt aduse din Statele Unite, iar mesele de biliard si cea de snooker, din Spania. Mobilierul a fost comandat din Ungaria, iar mocheta personalizata, adusa din Germania”, a declarat Virgil Branga, directorul general al S.C. CLUB S.R.L., operatorul clubului de bowling si biliard.

Extinderea centrului comercial va fi inaugurata in toamna, dupa o investitie de 60 milioane de euro, iar reprezentantii mall-ului estimeaza ca traficul va creste astfel cu circa 30%. In total, dupa extindere, suprafata construita a mall-ului se va dubla, ajungand la 177.613 mp.

Din acest an, Iulius Mall Timisoara are noi chiriasi: brandurile Inditex (Zara, Pull and Bear, Stradivarius si Bershka), Starbucks, Altex si Samsonite, urmand ca din toamna sa fie deschise si magazinele Intersport si Oltre. Printre chiriasii mall-ului se mai numara Adidas, The Body Shop, Stefanel, Bennetton, Nike, Bata, Mango, Pizza Hut, Motivi, Terranova, Guess, Lotto, Puma, Premaman si Cellini.

Iulius Mall Timisoara, cel de al doilea mall din cadrul retelei nationale Iulius, a fost inaugurat in anul 2005, in urma unei investitii initiale de 45 milioane de euro. Iulius Group a fost infiintata in anul 1991 de catre Iulian Dascalu, iar compania mai detine in prezent alte trei mall-uri in Iasi, Suceava si Cluj.