„Astazi, o plimbare pe arterele comerciale, din Bucuresti, sau chiar si in mall-urile existente, iti prezinta o realitate destul de greu de digerat. De exemplu, in acest moment, pe Calea Victoriei sunt aproximativ 20 de spatii goale, in conditiile in care acum un an de zile puteai gasi disponibile imediat doua, cel mult trei. Intre Piata Romana si Piata Unirii, sunt peste 14 spatii goale, iar intre Perla si Piata Dorobanti, 4 unitati disponibile acum”, a declarat Gabriela Nicolae, senior broker in cadrul departamentului de retail al The Advisers.

Mai mult, in centrele comerciale existente in Bucuresti, rata de neocupare in cazul proiectelor de success este situata la 5-10%, in timp ce in alte cazuri, rata de neocupare ajunge pana la 60%.

„In acest moment, proprietarii trebuie sa uite contractele de 10 ani de zile sau mai mult, si sa ia in calcul ofertele financiare bazate pe combinatii de chiriile procentuale si fixe. De asemenea, retailerii trebuie sa se concentreze pe strategii de termen scurt cat mai variate, care sa cuprinda promotii sau diferite evenimente si sa atraga clientii in magazin”, a adaugat consultantul The Advisers.

Departamentul de retail al companiei The Advisers este coordonat de Monica Barbu, cea care a condus acelasi departament si in cadrul companiei Colliers International.

Citeste mai multe despre solutiile pentru ocuparea spatiilor de retail in editia de maine a Wall-Street.

Citeste si Starea hotelurilor bucurestene: Gradul de ocupare a scazut cu 23% in S1

Starea hotelurilor bucurestene: Gradul de ocupare a scazut cu 23% in S1

Starea hotelurilor bucurestene: Gradul de ocupare a scazut cu 23%...