“Magazinele Accessorize inregistreaza anual aproximativ 1.000.000 de vizitatori. Pentru 2010, tintim o crestere de 50% fata de vanzarile realizate in anul precedent, ce va fi datorata, in primul rand, extinderii retelei”, a declarat Hakan Gün, manager responsabil cu dezvoltarea retelei Accesorize.

Pe langa cele opt magazine din Bucuresti, Accessorize mai detine cinci reprezentante in alte patru orase, respectiv doua in Cluj si cate unul in Iasi, Constanta si Brasov.

Retailerul a intrat pe piata romaneasca in anul 2007, deschizand cinci magazine in primul an de activitate. Magazinul din Iulius Mall Timisoara este al treilea inaugurat in acest an pe piata locala.

Citeste si:

Iulius Mall Timisoara, cel de al doilea mall din cadrul retelei nationale Iulius Group, a fost inaugurat in anul 2005, in urma unei investitii initiale de 45 milioane de euro si extins anul trecut, dupa o investitie de 60 milioane de euro.

Printre chiriasii Iulius Mall Timisoara se mai numara Adidas, Altex, Auchan, Bam Boo, Bata, Bershka, Cinema City, Guess, Il Passo, Intersport, Lee Cooper, Mango, Motivi, Nike, Pull&Bear, Puma, Sprider, Starbucks, Stefanel, Stradivarius, Terranova si Zara.