Dezvoltarea, crearea, imbunatatirea si perfectionarea acestora este foarte importanta, insa, de multe ori, antreprenorii devin atat de preocupati de acest lucru incat de multe ori uita sa isi dezvolte si o retea prin care sa isi vanda produsele si serviciile.
“Daca puneti accentul doar pe dezvoltarea produsului, veti pierde oportunitatea de a construi o retea”, afirma Alice Heiman, specialist in vanzari si socializare si autor al cartii “Connecting Your Way to New Business”.
2. Faceti-va o lista in care sa va notati care sunt oamenii de care aveti nevoie pentru a va putea promova/vinde produsele.
3. Inainte de a incerca sa va faceti noi conexiuni, faceti-va temele astfel incat sa fiti sigur ca persoanele pe care doriti sa le contactati va pot ajuta in businessul pe care il aveti.
De exemplu, daca sunteti in industria de tehnologie, nu insistati foarte mult incercand sa va contruiti o relatie de durata cu o companie ori un fond de investitii care investeste de obicei in companii care produc fructe. Cautati oameni care va pot fi complementari sau care va pot face cunostinte cu oameni care sa va ajute in business.
4. Construiti o legatura reala, o retea de oameni care sa va cunoasca si sa aiba incredere in dvs. Iar cea mai buna metoda prin a ajunge la acest lucru sunt recomandarile.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: