"In ciuda faptului ca am doar 18 ani, eu am antreprenoriatul in sange. Toata viata mea s-a schimbat intr-un punct, mai exact cand am primit cartea cadou din partea prietenei mele, Yana, de ziua mea (15 ani). Cartea se numeste Scoala de Afaceri de Robert Kiwosaki. Eu am intrat la Colegiul National Mihai Eminescu din Constanta, cu gandurile alor mei de a ma face medic. Dar in momentul in care am primit cartea, s-a schimbat totul", povesteste acum tanarul, student in anul I la Facultatea de Contabilitate in limba engleza, la Academia de Studii Economice (ASE) din Bucuresti.

Asa ca in maximum doua saptamani de la citirea cartii, Alexander Stoica-Marcu a lansat prima sa afacere, Insignus, specializata in materiale promotionale, apoi au luat nastere Mixture's Events (intermedieri de servicii pentru organizarea evenimentelor) si o afacere in HoReCa, iar in vara anului 2015 a pus bazele afacerii 101Trandafiri.ro care isi propune sa livreze doar buchete de 101 trandafiri.

Citeste si:

"Am invatat extrem de mult si am lucrat foarte mult pentru a-mi atinge telul in viata. Am participat la foarte multe conferinte, incubatoare, acceleratoare de afaceri, faceam naveta o data la 2-3 saptamani pentru a ajunge din Constanta in Bucuresti. Stii cum mi-am dat seama ca asta vreau sa fac in viata? Ma gandeam non-stop la business-uri, la proiecte, la cum sa imbunatatesc afacerile, iar in momentul in care eu ma gandeam la aceste lucruri eu primeam energie, acea forta de munca care ma impingea in fata", continua sa spuna fondatorul 101Trandafiri.

Alexander Stoica-Marcu si-a prezentat proiectul in industria HoReCa la acceleratorul de la Connect Hub 2014, unde tanararul l-a cunoscut cu Mugur Frunzetti, fondatorul Floria.ro, unul dintre membrii juriului. "Am vorbit foarte scurt cu dansul, insa in acel moment mi se formase un gand foarte fain. Sa am un business ce are legatura cu florarile. Bazele de start le aveam, cunostiinte in domeniul de business le aveam, solutii de finantare exista la tot pasul, Iar in seara aceea, cum am ajuns acasa, am schitat tot planul de afaceri", spune tanarul antreprenor, care a fondat apoi 101Trandafiri.ro.

101Trandafiri.ro este o florarie online ce va livra la domiciliu fix 101Trandafiri. In momentul de fata, are 1-2 comenzi pe saptamana, cu preturi intre 100 si 150 de euro buchetul de 101 trandafiri, in functie de sezon. Alexander este in discutii "foarte avansate" cu un investitor pentru a pune produsul pe piata. Clientii tinta sunt barbatii ce vor sa isi impresioneze persoanele iubite, dar si femeile ce vor sa ofere cadouri inedite prietenelor, agentiilor de organizari de evenimente ce organizeaza nunti pana la evenimente corporate si departamentelor de HR.

Sursa foto: Trandafiri/Shutterstock.com