Loredana-Cristina Chivu (29 de ani) a lansat Chlor anul trecut. Povestea acestei afaceri a inceput, insa, in momentul in care a revazut costumul popular pe care bunica sa i-l facuse cand era copil. Atunci a realizat ca “traditiile nu se demodeaza niciodata si duc cu ele o energie si o pasiune ce trebuie onorate si transmise tinerei generatii pentru pastrare si purtare”, a povestit, pentru wall-street.ro, Loredana. Chiar si numele afacerii este derivat din cuvantul “folclor”.

Chlor

Cei 4.000 de euro investiti initial, bani provenind din surse proprii si un credit bancar, au mers spre achizitionarea de utilaje si ustensile pentru amenajarea unui mic atelier, identificarea furnizorilor de materiale si accesorii, partea de cercetare, asamblarea si croirea gentilor si accesoriilor, in paralel cu documentarea despre etnografie, istoria cusaturilor romanesti, simbolistica si cromatica.

Brandul Chlor ofera genti, plicuri si portmonee din iuta. Preturile sunt cuprinse intre 75 si 150 de lei.

Citeste si:

“Sursele de inspiratie pentru produsele Chlor sunt traditiile si obiceiurile romanesti impodobite cu motive decorative ce poarta pana in zilele noastre o armonie, un echilibru si o semnificatie spirituala transmise si pastrate de-a lungul timpului. Consult cu interes carti si articole in care sunt prezentate diferite cusaturi din diverse zone dar ma inspir mai ales din creatiile populare – lazi de zeste, straie si accesorii, picturi pe lemn, etc. Sunt, de asemenea, o mare consumatoare de turism romanesc, ma inspir din tot ceea ce descopar in locurile pe care le vizitez”, mai spune Loredana.

Chlor

Cusaturile se realizeaza in zona Olteniei, de catre trei femei cu care fondatoarea Chlor colaboreaza, iar atelierul unde sunt lucrate produsele se afla in Bucuresti.

Pentru acest an antreprenoarea isi propune sa lanseze platforma online si prima colectie Chlor, iar pana la finalul lui 2016 si-a propus dublarea vanzarilor fata de ultimul trimestru din 2015.