Cristian Radulescu, Elena Matei si Alexandru Ciobica lucrau in domeniul marcom, respectiv in diverse agentii de publicitate de tip BTL inainte de a-si infiinta propriul business. “Ideea a pornit de la Cristian. Ne-a luat pe mine si pe Alex intr-o zi si ne-a intrebat daca vrem sa ii fim alaturi. Nu am stat prea mult pe ganduri si ne-am pus pe cautat domeniu de activitate. Tot Cristian a fost cel care s-a oprit asupra ideii de tricouri personalizate. Fara sa stim prea multe despre acest domeniu de activitate, am inceput sa ne informam despre diferite modalitati de imprimare, despre furnizorii de tricouri, despre deschiderea si administrarea unui site”, povesteste Elena.

Asta se intampla in vara anului 2013, dar lansarea efectiva a Ruvix avea loc in octombrie 2013, odata cu lansarea primei colectii, a site-ului si paginii de Facebook. Au inceput cu o investitie initiala de 3.000 de euro, suma din care au cumparat aparatura necesara pentru imprimare serigrafica si un stoc initial de tricouri de toate culorile si toate marimile.

“Serigrafia se preteaza pentru imprimarea de cantitati mari cu acelasi print, iar noi voiam cantitati mici si printuri diverse. Usor, usor insa, am inceput sa cunoastem si sa stapanim mai bine domeniul. Am vazut ce isi doreste si publicul. Am lansat produse care nu au prins, dar si produse ce ne-au adus popularitate si venituri frumoase”, povesteste Elena. Investitia initiala s-a amortizat inca din al doilea an de activitate, insa tinerii antreprenori au continuat sa investeasca in aparatura noua si in materii prime.