Iervolino este de profesie technician dentar si a venit prima data in Romania in anul 1990, tatal sau fiind stabilit in tara noastra. Dupa mai multe vizite, a decis sa se stabileasca in tara, unde a lucrat vreme de trei ani alaturi de tatal sau in cadrul companiei aeriene MyAir.

In 2008 a lansat siteul de rezervari Fly Go, care este disponibil si in Italia, Spania si Anglia. Investitia in lansarea platformei online s-au ridicat la un milion de euro, bani obtinuti din venituri proprii si credite.

”In ultimii doi-trei ani, ne-am concentrat foarte tare pe romanii care lucreaza in afara granitelor tarii. Oferindu-le posibilitatea zborurilor combinate, adica bilete de avion mai accesibile chiar si in cazul rezervarilor din scurt, le-am castigat fidelitatea, iar acest lucru s-a vazut considerabil in cifra de afaceri a agentiei”, a declarat Stefano Iervolino, director general al Fly Go Romania.

Platforma de rezervari online investeste milioane de euro in promovare

Potrivit acestuia, dupa investitii de milioane de euro in promovare, afacerile companiei au ajuns de la circa doua milioane de euro in anul 2012 la un rulaj de 10 milioane de euro si un profit de cateva procente.

Peste 60% din rezervarile efectuate prin intermediul platformei online sunt efectuate de catre romani care muncesc in strainatate. In medie, un roman plecat in afara tarii rezerva patru bilete pe an.

Valoarea medie a rezervarii este de 170 de euro

„Principalii clienti sunt romanii din strainatate, care fie revin in tara, fie cumpara bilete pentru rudele aflate in Romania si le aduc in tara in care sunt ei. (...) Astfel, afacerile noastre au inceput sa creasca o data cu promovarea intensa pe care am facut-o in tarile cu comunitati importante de romani”, a explicat Iervolino.

Rezervari bilete avion

Iervolino a mai spus ca lunar investeste pana la 500.000 de euro in activitati pe promovare a companiei.

Citeste si:

Cu toate acestea, el a adaugat ca in turism este usor sa obtii o cifra de afaceri importanta, pe fondul costului biletelor, insa profitul este mic (2%), motiv pentru care in viitor se va concentra pe zona de city break-uri si pachete turistice, unde marja este mai ridicata.

Din online in offline pentru profit

In acest sens, la inceputul acestui an, Fly Go a infiintat prima agentie de turism in Bucuresti, printr-o investitie de 15.000 de euro.

„Bilete de avion este usor sa vinzi online, insa pentru a lua decizia de a achizitiona un pachet turistic romanii inca au nevoie de parerea unui agent de turism. La inceputul anului an deschis prima agentie de turism offline, iar planul nostru este sa ne extindem si in alte orase importante din tara”, a precizat seful Fly Go.

Vanzarile de sejururi de tip city break au reprezentat anul 15% din cifra de afaceri, iar pentru acest an compania intentioneaza sa extinda gama de oferte.

Pachetele de city breakuri (3 nopti, 4 zile) au preturi pornind de la 175 euro catre destinatii precum Milano, Londra, Viena. Conform datelor proprii, cele mai cautate destinatii de catre romani sunt Roma, Barcelona, Madrid, Napoli si Bergamo.

Astfel, in urma investitiilor in promovare, largirea ofertei si extinderea acoperirii nationale prin infiintarea de agentii de turism, precum si prin lansarea unei aplicatii de rezervare prin intermediul telefoanelor mobile si tabletelor, Fly Go isi propune pentru anul acesta o cifra de afaceri de 11,5 milioane de euro.

Foto: Rezervari online, Shutterstock