Programul a inregistrat un interes mult mai mare in ultimele doua serii, din iunie, dupa ce, in seriile din luna mai, mai putin de jumatate din cele aproxmativ 8.000 de locuri au fost ocupate. Potrivit lui Raducan, la seria incheiata in 16 iunie s-au vandut toate biletele, iar la precedenta, au fost cumparate 70 % din tichete.

"Am fost surprinsi sa constatam ca multi din cei care mergeau in Bulgaria s-au reorientat si au preferat litoralul romanesc. Motivul este acela ca in Bulgaria romanii nu sunt priviti foarte bine, iar acest lucru i-a facut pe turisti sa prefere sa ramana acasa", a spus Raducan.

Secretarul general al FPTR a adaugat ca se intentioneaza organizarea acestui program si la finalul sezonului, insa hotelierii nu sunt de acord decat dupa 15 septembrie, deoarece, de la 1 septembrie vor sa lanseze cu o alta oferta de atragere a turistilor si abia apoi se gandesc la programul "O saptamana la mare". "Important este sa ne ajute vremea", a completat Raducan.

Citeste si:

Prin programul "O saptamana la mare" se doreste "deschiderea mai rapida a sezonului. Agentiile castiga numai foarte putin din acest program, dar il obisnuieste pe client sa-i treaca pragul. Pe termen lung poate reprezenta un castig", este de parere oficialul FPTR.

Tarifele pentru sase nopti pornesc de la 99 lei la hoteluri de o stea. Pentru un sejur la un hotel de doua stele pretul biletului este de 119 lei, in timp ce, pentru o vacanta la un hotel de trei stele, romanii vor scoate din buzunar 149 de lei.

Programul s-a desfasurat in 26 de hoteluri din 12 statiuni de pe litoral, cele mai cautate fiind, potrivit lui Raducan, Mamaia, Neptun si Eforie Nord.