Flynova, subsidiara locala a Novatours, cel mai mare tour-operator din statele baltice, estimeaza o cifra de afaceri de 6 milioane euro anul acesta si un numar de 12.000 de turisti transportati.
Tot pentru 2009 compania isi propune sa intre in topul primilor 10 tour operatori de pe piata locala si o cota de piata de 6%.

Prezenta pe piata din Romania din martie 2008, compania a raportat pentru anul trecut o cifra de afaceri de 2,5 milioane de euro si un numar de 5.000 de turisti.

„Piata de turism din Romania se afla in plin proces de consolidare, proces ce va continua pe tot parcursul anului 2009. Din aceasta perspectiva, consideram ca anul acesta va fi unul plin de provocari pentru toti jucatorii din industrie. Probabil ca nu toti tour operatorii vor ramane activi in piata, unii dintre ei fiind nevoiti sa se orienteze catre alte sectoare de activitate”, declara Raimondas Useckas.

Estimarile Flynova in ceea ce priveste capacitatea vacantelor charter pentru 2009 este de 200.000 de locuri oferite turistilor romani.

Pretul pachetelor turistice ramane la nivelul celui din 2008

Desi unele hoteluri si-au marit anul acesta tarifele cu pana la 20%, pretul oferit de tour-operatori pentru pachetele turistice ramane acelasi de anul trecut. “Chiar daca majoritatea hotelierilor si-au marit tarifele anul acesta, pretul pachetelor turistice nu se modifica pentru ca se compenseaza pe partea de aviatie unde pretul combustibilului a scazut, si implicit tariful operatorilor aerieni”, declara reprezentantul companiei.

In catalogul de vara, Flynova da startul ofertelor speciale prin care turistii beneficiaza de pana la 20% discount in luna februarie si de pana la 15% discount in luna martie pentru orice hotel sau destinatie.

Noul catalog aduce in exclusivitate pe piata de turism din Romania conceptul „garantarii pretului pentru vacantele achizitionate”. Turistii care isi rezerva vacanta pe parcursul lunii februarie primesc bani inapoi daca ulterior pretul pachetului turistic achizitionat scade. In schimb, daca pretul creste, iar clientul a achitat integral pachetul, compania acopera diferenta de pret, clientul nefiind obligat sa plateasca nimic in plus.

De asemenea, Flynova lanseaza in acest an o oferta noua pentru Romania, dedicata turistilor peste 65 de ani, care isi pot achizitiona vacante beneficiind de o reducere de 10%. Catalogul companiei cuprinde in continuare promotii destinate tinerilor casatoriti, familiilor cu copii si grupurilor de turisti. Preturile afisate de Flynova contin toate taxele, inclusiv taxele de pasager.

„In ciuda crizei, turistii din Romania nu vor renunta la concediu, insa cu siguranta vor sa cheltuiasca mai putini bani pentru un sejur de calitate. Oferta noastra pentru vara acestui an este special construita astfel incat clientii nostri sa beneficieze de servicii la standarde ridicate pe care sa si le permita, in ciuda climatului economic dificil”, declara Raimondas, Useckas, Chief Executive Officer FLYNOVA.

In Turcia, compania ofera vacante in cele mai populare statiuni precum Belek, Lara, Antalya, Alanya, Side si Kemer.

In ceea ce priveste Grecia, oferta companiei contine destinatii precum Creta, Santorini si Rhodos, dar si servicii de cazare in Paralia Katerini si Riviera Olimpica.

De asemenea, turistii din Romania pot achizitiona servicii de cazare pe litoralul bulgaresc, astfel incat cei care se gandesc sa calatoreasca in aceasta vara cu autovehiculul personal o pot face beneficiind de siguranta unor servicii de cazare de calitate.

Flynova face parte din Grupul Novatours, lider al tour operatorilor in tarile baltice, cu o cifra de afaceri de 124 milioane euro in 2008, in crestere cu 11,5% fata de anul precedent si 214.000 de turisti, in crestere cu 19,5% fata de 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri