In perioada in care spatiul aerian a fost inchis, compania low-cost a anulat 164 de zboruri, circa 20.100 de pasageri fiind afectati.

„Cea mai mare parte a pierderilor a fost cauzata de segmentul de vanzari – 1,7 milioane euro, urmat de rambursari care au atins valoarea de 450.000 euro. Reprogramarea pasagerilor ne-a costat circa 300.000 euro, in timp ce costurile de operare pe alte aeroporturi s-au situat in jurul sumei de 30.000 de euro”, au declarat reprezentantii Blue Air.

Compania Blue Air a trimis aceste date si catre Comisia Europeana, precum si catre Guvernul Romaniei in vederea obtinerii de sprijin in gestionarea acestei situatii.

Principalul competitor al Blue Air pe piata locala, Wizz Air, a anulat 124 de curse din si spre Romania.

Wizz Air: Operam toate zborurile, cu exceptia celor spre Dortmund si Paris

Wizz Air: Operam toate zborurile, cu exceptia celor spre Dortmund...