“Uitati de Dracula, Litoral sau Bucuresti pentru ca turistii straini prefera alte obiective turistice in Romania”, a declarat Jorn Gieschen, director de strategie si marketing al destinatilor in cadrul THR International Tourism Consultants.

Acesta a mai adaugat ca turistii straini care au vizitat deja Romania prefera locurile autentice, traditionale romanesti, insa se tem de primejdiile pe care le-ar putea intalni aici.

“Nu inteleg de ce marile branduri hoteliere vin cu proiecte de 5 stele din sticla si cu usi aurite in locuri traditionale si strica astfel autenticitatea destinatiei”, a mai declarat reprezentantul THR.

Potrivit companiei de consultanta, Romania are un factor de atractivitate de 1,1%, dupa tari precum Ungaria sau Turcia (2,4%), Cehia (2%), Polonia (1,4%) si Bulgaria (1,3%), dar in fata Ucrainei (0,9%) si Serbiei (0,8%).

Oficialul THR a mai explicat ca la sfarsitul lunii mai inceputul - lunii iunie compania va definitiva brandul turistic de tara al Romaniei.