Comentarii pe articolul Ce vor angajatii tai de la tine


Totul porneste de la SUFLET

Haitchi Ioana la 13 Aprilie 2010, ora 02:52
Problema este foarte complexa deoarece doleantele angajatorilor fata de angajati depind aproape in totalitate de personalitatea, educatia si mentalul patronului. Degeaba un angajat doreste ceva anume daca cei ce conduc o firma au alte unitati de masura in evaluarea angajatilor sai. E o chestiune emotionala pe care cu cat o ascunde mai mult un angajator in vederea crearii unei imagini favorabile, cu atat iese mai mult in evidenta. Interesele angajat-angajator sunt astazi atat de diferite incat aproape ca nu mai exista puncte comune. De ce? Simplu. Angajatorul nu se implica emotional, uman aproape deloc in relatia sa cu angajatul in schimb angajatul priveste aproape tot sub acest impact emotional. Angajatul se simte extrem de frustrat pentru ca, lui i se cere disponibilitate totala pentru firma, lucru zi-lumina, adica aproape toata viata lui pentru un pumn de bani si ajunge intr-un final sa-si puna intrebarea:Merita acest efort?
Intalnesc tot mai multi oameni care ajung sa-si doreasca sa nu mai vada oameni ceea ce este foarte grav sau vor o casuta undeva departe de lume unde sa-si intemeieze o mica gospodarie. Pe scurt, oamenii simt tot mai mult ca trece viata pe langa ei si nu mai sunt dispusi sa accepte acest lucru deoarece acest sentiment deformeaza si imbolnaveste sufletul.

Daca ar fi sa facem un clasament,"Top 6" as putea spune asa:
Pe locul 1,2,3,4,5,6 - Domnilor patroni, puneti SUFLET in ceea ce faceti si poate mai aveti o sansa. Credeti cumva ca sunteti in masura sa controlati situatia pentru ca voi platiti oameni? Mai ganditi-va.

A pune suflet intr-un lucru, inseamna ca, ceea ce simti, cu ceea ce vorbesti, cu ceea ce faci e acelasi lucru+ iubire si recunostinta, adica ARMONIE.
Sunteti capabili de acest lucru ? Daca nu, ar fi intelept sa va considerati afacerea ca pe o investitie si sa angajati oameni potriviti, care sa faca acest lucru. Acceptati-va limitele, deschideti-va inima si sufletul, priviti in jurul vostru si vedeti apoi daca realitatea este aceeasi.
Adumitroai Elena la 13 Aprilie 2010, ora 10:42
Buna Ioana ,
Acest comentariu al tau ar fi bine de trimis tuturor managerilor , poate in felul acesta vor intelege(o parte din ei ) ca doar in armonie si respect poti atinge tinta propusa .
Cu respect
Anca
Ioana Haitchi la 13 Aprilie 2010, ora 13:08
Da, poate. Insa fiecare intelege si filtreaza un mesaj de la nivelul sau de intelegere. A pune suflet inseamna sa iti placa cu adevarat ceea ce faci , sa te deschizi, si daca aceasta conditie este indeplinita, toate vin de la sine. Ori nivelul de perceptie a peste 95% dintre angajatori este fix invers, adica pun pe primul loc banii si apoi restul. Aici e blocajul in comunicare.
Ioana Haitchi la 14 Aprilie 2010, ora 11:55
De fapt, daca stau bine si ma gandesc, exista 2 mari tipuri de angajatori si angajati sau obiecte principale de activitate ale unei firme: activitati in sfera umanului si restul si in functie de acest lucru, fiecare este liber sa isi aleaga specificul activitatii dupa cum simte.
Popescu Marius la 14 Aprilie 2010, ora 12:48
Buna Ioana,tin sa-ti dau dreptate in tot ceea ce ai spus.Managerii ar trebui sa inteleaga ca suntem oameni si nu roboti,si avem nevoie de ingaduinta,rabdare,sustinere si nu in ultimul rand respect(adica mai pe scurt sa puna suflet) si totul o sa vina de la sine.Daca o sa fie asa,toti o sa avem de castigat.Stima si respect.
Elena Stamate la 16 Aprilie 2010, ora 00:35
ai atata dreptate in tot ce ai scris,dar lacomia si dorinta de putere a transformat atat de mult unii oameni ca uneori avem impresia ca nu au suflet,ce suflet sa mai puna daca sunt prinsi in capcanele proprii?nimeni insocietatea actuala nici macar nu mai zambeste fara un scop anume,sufletul si omenia de acum vor intra in istorie,ar fi prea frumos sa lucrezi opt ore pe zi intr-un mediu si un colectiv placut,dar astea sunt pe cale de disparitie,scuze daca sunt prea pesimstadar imi e greu sa mai cred ca mai exista si angajatori care sa le pese de angajati si de viata lor personala.

  Inapoi la articolul Ce vor angajatii tai de la tine

Setari Cookie-uri