3 / 4

3. Puma

Desi nu are o forta la fel de mare ca Adidas si Nike in segmentul echipamentelor de fotbal, Puma dovedeste si in acest an ca nu renunta la competitie. Compania si-a consolidat o baza importanta in Africa, sponsorizand patru din cele sapte selectionate africane ce vor participa la turneul final.

Puma ar putea profita de editia din acest an care se desfasoara pe continentul african, unde compania are o traditie dupa ce in anii trecuti a folosit companii africane pentru a lansa produse noi si inovatoare.

Compania a fost prima care a introdus ghete de fotbal colorate la Cupa Mondiala din 1998 prin Camerun pe care a acceptat sa o sponsorizeze cu un an inainte. Patru ani mai tarziu, la urmatorul turneu final compania a introdus tricourile fara manaca pentru aceeasi echipa.

Pentru Cupa Mondiala din Africa de Sud, Puma a cheltuit milioane de euro pentru a sponsoriza echipele nationale ale Camerunului, Ganei, Nigeriei si Coastei de Fildes.

De asemenea, producatorul de echipamente va oferi echipelor africane “Pachetul Africa Unita” pentru al treilea set de echipamente al acestora. Compania va dona o parte din venituri pentru initiativa de biodiversificare africana lansata de Organizatia Natiunilor Unite.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri