Noua Mazda3 isi face debutul mondial la Salonul Auto de la Los Angeles 2018. Modelul, complet reproiectat, va fi lansat pe pietele globale in prima parte a anului 2019.

Noua Mazda3 adopta un limbaj de design Kodo matur, care intruchipeaza esenta esteticii japoneze. In timp ce designul in ansamblu al masinii prezinta o forma simpla, unica, ondulatiile subtile dezvaluie stilul prin schimbarea luminii si a reflexiilor care aluneca pe suprafata caroseriei.

Noua Mazda3 adopta noua SKYACTIV-Vehicle Architecture, conceputa pentru a le permite celor din interiorul masinii sa traiasca la maximum sentimentul natural de echilibru. Sistemul de propulsie cuprinde cele mai recente motoare SKYACTIV-X, SKYACTIV-G si SKYACTIV-D, fiecare dintre acestea asigurand un control rapid si lin al acceleratiei in orice situatie de condus.

Cu peste 6 milioane de unitati vandute de la debutul sau din 2003, Mazda3 este un model strategic la nivel global care a determinat cresterea companiei atat din perspectiva marcii, cat si a afacerii. Mazda3 a oferit adevarata placere de a conduce clientilor din intreaga lume si a reprezentat o baza importanta pentru productia mondiala la fabricile cheie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri