Anul 2020 a fost un an complet atipic, incomparabil cu orice altă perioadă, spune compania de ride sharing Uber. Schimbările au început în luna martie.

Odată cu instalarea pandemiei, lumea s-a schimbat în doar câteva zile, iar Uber a fost nevoit să treacă de la peste 16 milioane de curse pe zi la a-i îndemna pe pasageri să rămână acasă.

Uber a găsit moduri noi de a folosi aplicația. Compania s-a concentrat pe deplasarea celor din linia întâi către locul de muncă și livrarea de mâncare pentru cei care au fost nevoiți să se izoleze.

Cititi si Cum pot fi anulate cursele Uber fară penalizare

Uber în 2020: 

• 600 de curse pentru pacienții vulnerabili

Citeste si:
După Google şi Facebook, Uber impune vaccinarea angajaților
După Google şi Facebook, Uber...

Compania a contribuit cu 25% din prețul pentru cursele pacienților oncologici către spitale, în parteneriat cu Roche România.

• La nivel mondial, au fost efectuate 231 de milioane de verificări faciale pentru purtarea măștilor de protecție de la lansarea acestei măsuri de siguranță pentru comunitatea Uber.
• 99.5% din călătoriile efectuate la nivel mondial s-au desfășurat fără probleme raportate în legătură cu purtarea măștii de protecție.
• Uber a alocat 24 de milioane de dolari către asistența financiară a șoferilor diagnosticați cu COVID-19 sau care au fost obligați să se auto-izoleze.

În România, compania a lansat in 2020 produse ca Uber Comfort și Uber Pro. Tot anul acesta, Uber s-a extins în Constanța și a lansat Uber Green la Timișoara. 



Uber a integrat în aplicație trotinetele electrice Lime in România și își propune să devină o platformă de mobilitate cu emisii zero până în 2040, prin vehicule cu zero emisii de evacuare, transport public și servicii de micro-mobilitate.

Citeste si:
ALERTĂ ANM: Cod galben de caniculă și portocaliu pentru vijelii
Cod galben de caniculă....

Sursa foto: Creative Lab / Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri