Pandemia a creat provocări fără precedent pentru întreaga industrie a mobilității, iar sectorul turismului și călătoriile în general au scăzut brusc. Aproximativ 30 de milioane de pasageri au călătorit cu FlixBus și FlixTrain în 2020 - cu aproape 50% mai puțin decât anul trecut, anunță compania.

Primăvara trecută compania a suspendat aproape întreaga sa rețea la nivel global din cauza situației generate de pandemia Covid-19. În România, FlixBus a repornit serviciul spre sfârșitul lunii iunie.

Evaluând propriile date de călătorie, FlixMobility a observat că în prezent efectele sezoniere au fost afectate semnificativ de pandemie. În schimb, au apărut mai multe valuri de călătorie mai mici, distribuite uniform. Valurile de călătorii pot fi atribuite diferitelor faze ale pandemiei, în funcție de diferite reglementări și zone de risc care au influențat semnificativ comportamentul călătorilor.

Rețeaua de destinații oferite este astfel orientată în mare măsură către cererea pasagerilor, iar conexiunile care au cele mai multe rezervări sunt extinse pentru a distribui încărcătura în mod optim.

În luna noiembrie, FlixBus a anunțat și primele conexiuni spre Republica Moldova și a încheiat un parteneriat cu un transportator local pentru a opera ruta București-Chișinău.

FlixMobility este un furnizor de servicii de mobitate care oferă noi alternative de călătorie prin intermediul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Compania a lansat primul tren verde pe distanțe lungi în 2018 cât și proiecte pilot pentru autocare electrice în Germania și Franța.

Sursa foto: Flixbus

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri