Porsche România are ca țintă să crească până la finalul anului ponderea mașinilor electrice până la 10% din totalul vânzărilor, a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.

Managerul consideră că modelele electrice Volkswagen ar putea reprezenta o mare parte din livrările de vehicule eco. Respectiv, una din trei mașini electrice vândute de grup să fie un model Volkswagen.

Peste 30% din mașinile electrice înmatriculate în primele 6 luni sunt modele ale mărcii Volkswagen.

Accelerarea electrificării a devenit o realitate la nivel global. Tranziția spre mobilitatea electrică însă se confruntă cu mentalități și nevoia de investiții susținute. Prioritatea noastră este de a crește până la finalul acestui an ponderea modelelor electrice până la 10% din total vânzări, ceea ce implică două direcții strategice importante: sprijinirea distribuitorilor pentru a se adapta trecerii industriei auto spre o configurație preponderent electrică, precum și creșterea gradului de acceptare a acestor modele în rândul consumatorilor, prin schimbarea de mentalități

Brent Valmar, director general Porsche România

Citeste si:
Valmar, Porsche Romania: Contăm pe o redresare a pieței totale de...
Brent Valmar, Porsche...

Cititi si Audi a lansat în România două noi modele electrice

Mașini electrificate în flota Porsche România

Portofoliul actual al Porsche România cuprinde 10 modele electrice (VW e-Up!, Id.3, Id.4, Id.5, E-Crafter, Audi e-tron Sportback, e-tron GT, Q4 e-tron, Q4 Sprtback e-tron, Skoda Enyaq iV, Citigo iV) și 26 hibrid.

Pentru a susține dezvoltarea segmentului electric, grupul va continua să investească în asigurarea infrastructurii necesare. Obiectivul pentru anul 2021 este de a ajunge la 100 de stații de alimentare electrică în rețeaua Porsche România.

Citeste si:
Porsche Romania a vandut mai mult SUV-uri in 2019
Porsche Romania a vandut mai...

Fiecare showroom va avea cel puțin o stație de încărcare electrică de mare putere și un spațiu special amenajat pentru expunerea unui model electric.

Porsche România a început comercializarea de stații de încărcare pentru uz casnic sau industrial, sub marca internațională a grupului, Moon. Rețeaua Moon însumează în acest moment 112 stații instalate, 166 puncte de încărcare AC și 68 puncte de încărcare DC.

Porsche România a investit constant în inițiative sustenabile, de la prima stație de încărcare rapidă din România, deschisă în 2015, până la o gamă variată de modele electrice. Compania are cea mai mare rețea privată stații de încărcare deținută de un importator din țară, ca urmare a unor investiții de peste 1 milion de euro.

Citeste si:
Mihaiu: Oamenii nu se plâng de amenajarea de noi parcuri sau lacuri
Radu Mihaiu, primar Sectorul...

Grupul Volkswagen investește la nivel global în transformarea tuturor unităților sale de producție și în crearea unor produse care să faciliteze trecerea spre un viitor neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon.

Pentru următorii cinci ani, bugetul de investiții pentru digitalizarea activităților și electrificarea flotei ajunge la 60 de miliarde de euro - din acest buget mai mult de jumătate va fi alocat doar pentru dezvoltarea unor modele electrice sau hibrid.

Grupul și-a propus ca până în 2029 să aibă în portofoliu 75 de modele 100% electrice și 60 de modele hibrid. Volkswagen face pași definitorii către sustenabilitate sub deviza „Way to zero”, promisiunea brandului fiind ca până în 2050 să atingă neutralitate la emisiile de dioxid de carbon.

Citiți și Un start-up american va lansa mașini electrice care nu trebuie încărcate niciodată

Investiția într-un viitor sustenabil este un efort susținut, un deziderat posibil datorită implicării tuturor, de la autorități până la organizații și indivizi. Grupul Porsche continuă să facă pași definitorii către sustenabilitate, printr-o abordare ce incorporează consistența în privința promisiunii de a se concentra pe modelele full electrice, accesibilitatea față de aceste modele prin pachete și promoții adresate consumatorilor, precum și asigurarea unor experiențe electrice, prin diverse campanii.

Porsche România este filiala locală a Porsche Holding Salzburg, o subsidiară a concernului Volkswagen AG. Grupul Volkswagen AG este cel mai mare distribuitor de mașini din întreaga lume cu un volum de 10,97 milioane de unităţi livrate anul trecut.

Porsche România a încheiat anul 2019 cu un număr total de 35.332 mașini livrate clienților, cu 7% mai mult față de anul precedent. Porsche Romania este importatorul general pentru mărcile Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Skoda, Volkswagen Autovehicule Comerciale şi Das WeltAuto.

Sursa foto: Porsche România

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri