Anul acesta, vânzările de autovehicule electrice Mercedes-Benz în România sunt de două ori mai mari decât anul trecut, spune Radu Mocanu, directorul de vânzări al Mercedes-Benz România.

Unul din cinci autovehicule vândute de brandul Mercedes în România în primele luni ale anului au fost modele electrificate. Compania va livra anul acesta peste 100 de mașini electrice pentru fiecare din modelele Mercedes-Benz EQA, EQC și EQV.

Pentru anul viitor, importatorul modelelor premium germane se așteaptă ca una din 4 mașini vândute să fie electrificate.

În 2019, vânzările noastre de modele electrificate, fie că vorbim de plug-in hybrid, fie că vorbim de modele 100% electrice erau aproape nesemnificative. În 2020, am ajuns la performanța ca unul din zece autovehicule vândute de Mercedes-Benz România să fie electrificate (modele electrice și plug-in hybrid). 2021 a mers mult mai departe. Până acum, deja unul din 5 autovehicule vândute către clienți sunt electrificate.

Obiectivul nostru strategic este să mergem în direcția a jumătate din portofoliu electrificat în 2025. La anul nu ne mai propunem un salt de la simplu la dublu, dar totuși la anul vrem ca una din 4 mașini vândute să fie electrificate.

Retail jobs

Radu Mocanu, directorul de vânzări al Mercedes-Benz România

Până la finalul anului, în gama de autovehicule electrice Mercedes-Benz vor fi 4 modele complet electrice. Anul viitor vor sosi în gamă alte patru modele electrificate.

"În prezent, portofoliul de produse Mercedes-Benz conține nouă modele plug-in hybrid, acoperind aproape toate segmentele – de la compact cars precum A-Class sau B-Class, până la limuzina etalon S-Class. În plus, cele trei modele complet electrice disponibile pentru comandă sunt EQC, primul autoturism Mercedes-EQ, EQA și noul EQS. În 2022, vom avea noul EQV, noul EQE și spre sfârșitul anului un nou SUV electric. Un alt model este Mercedes-AMG EQS 53 4Matic. Anul 2023, va aduce modelul Mercedes Benz EQS Maybach", a mai spus Radu Mocanu.

Mercedes-Benz România se pregătește să devină Electric Only în următorii ani, urmărind strategia de mobilitate electrică a brandului la nivel global. Compania va oferi o alternativă electrică fiecărui segment din gama sa până în 2025, urmând să lanseze variante noi electrice la fiecare jumătate de an până atunci.

Citeste si:
Top 10 competențe pe care un om de vânzări ar trebui să le aibă
Abilitățile de comunicare,...

„Industria automobilelor trece prin cea mai mare transformare din acest secol. La 135 de ani după ce Mercedes-Benz a inventat automobilul, compania se reinventează pentru a fi pregătită pentru viitor,” a spus Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.

Managerul a evidențiat dorința brandului de a oferi clienților experiențe unice, făcând în același timp produsele Mercedes-Benz dezirabile și aducându-le mai aproape de public. „Ne dorim ca luxul să fie o parte din viața de zi cu zi a clienților noștri,” a spus Amanda Zhang.

Mercedes-Benz a deschis Mercedes-EQ Pop-Up Store în Piața Victoriei, un spațiu care îi invită pe vizitatori să descopere universul electric al Mercedes-Benz.

Instalația temporară va găzdui timp de patru săptămâni o expoziție de mașini electrice Mercedes-EQ și îi invită pe vizitatori să facă pasul în lumea mobilități electrice Mercedes-Benz printr-o serie de activități și evenimente.

Citeste si:
TOP 5 mașini diesel cu un consum foarte mic
TOP 5 mașini diesel cu un...

Zona dedicată va ocupa partea sudică a parcării din Piața Victoriei, iar vizitatorii vor putea viziona și interacționa îndeaproape cu mai multe modele Mercedes-EQ care vor fi expuse alături de construcția principală de 60 de metri pătrați.

Mașinile vor putea fi cunoscute în cele mai mici detalii, atât vizuale cât și tehnice, iar în incinta Pop-Up Store vizitatorii se vor putea bucura de experiențe marca Mercedes-Benz.

Printre mașinile care pot fi admirate se numără modelele electrice ale Mercedes-EQ: EQA, EQC, și EQV.

Sursa foto: Mercedes-Benz

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri