Registrul Auto Român se digitalizează cu un asistent virtual denumit RAReș

Sursǎ foto: Pixabay.com

Registrul Auto Român se digitalizează cu un asistent virtual denumit RAReș

Registrul Auto Român a lansat un chatbot care îi va ajuta pe cei care caută informații pe site-ul RAR. Noul asistent virtual, denumit RAReș, te poate îndruma dacă ai nevoie să te programez la inspecția tehnică periodică sau dacă, de exemplu, ți-ai pierdut cartea de identitate a vehiculului, se arată într-un comunicat.

„Vrei să verifici rapid când expiră inspecţia tehnică periodică a maşinii tale? Vrei să ştii cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obţii o programare într-o reprezentanţă? De acum, e mai simplu de interacţionat cu noi, mai uşor de accesat informaţii tehnice, via Chatbotul RAReş, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român", se arată în comunicat.

Potrivit sursei citate, RAReş are capacitatea de a procesa volume mari de informaţii şi de a înţelege limbajul natural uman. "Pe măsură ce va interacţiona cu utilizatorii, RARes va învăţa continuu din aceste schimburi de informaţii şi va fi mai performant şi mai precis în furnizarea de răspunsuri şi soluţii personalizate", precizează RAR.

În august, RAR căuta parteneri pentru un proiect amplu de digitalizare a operațiunilor și serviciilor sale în valoare de patru milioane de lei. Proiectul, cu o durată de nouă luni, viza și accesul mai facil la informațiile furnizate de Registru, adică obiectivul chatbot-ului RAReș.

Personalizate pentru tine