Romcar, importatorul Ford in Romania, lanseaza o campanie de iarna si reduce anul acesta cu pana la 25% preturile pentru intreaga gama de autovehicule Ford, incluzand 15 modele, atat autoturisme, cat si autoutilitare.
Reducerile de pret pentru modelele Ford sunt pana la 31 decembrie 2008.

“Aceasta campanie este expresia determinarii echipei Romcar de a face diferenta, in linie cu marca pe care o reprezinta. Prin aceasta campanie venim in intampinarea sarbatorilor de iarna cu o solutie convenabila pentru clientii nostri”, a declarat Dragos Magdalina, director de vanzari Romcar.

Bugetul investit de Romcar impreuna cu reteaua sa de distributie in dezvoltarea campaniei pe canalele radio, online, outdoor, presa si direct marketing se ridica la suma de 800.000 euro.

“Am optat in final pentru Mos Craciun - pentru ca mari si mici, tineri sau batrani, directori de flota experimentati sau tanara aflata la achizitionarea primei masini - toti au o legatura prin spiritul sarbatorii”, a adaugat Laura Andreescu, director marketing si comunicare Romcar.

Vanzarile Ford in Romania au crescut cu 23,63% in primele noua luni ale anului la 18.089 de unitati. Cel mai vandut model pe plan local a fost noul Focus cu 4.530 de unitati, urmat de Fiesta cu 3.916 unitati.

Romcar estimeaza anul acesta comercializarea a 26.000 de unitati, reprezentand o crestere de 20% fata de 2007.

Romcar este reprezentantul marcii Ford in Romania din anul 1992 si aduce pe piata romaneasca 15 modele Ford, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri