Liderii de succes inteleg cat de important este sa ai angajati loiali, deoarece aceasta calitate este cea datorita careia orice afacere poate depasi mai usor momentele dificile. Insa cum dezvolti in companie acest sentiment in cadrul organizatiilor?

Loialitatea este motivul pentru care angajatii raman in companii si, in acelasi timp, simt ca sunt parte dintr-o structura importanta, scrie Business Insider.

Fii intelegator si deschis cu oamenii cu care lucrezi. Sprijina-le proiectele care sunt potrivite pentru toata lumea, chiar daca nu ai un castig imediat din acestea”, spune Deepak Chopra, fondatorul fundatiei cu acelasi nume, organizatie focusata pe sanatatea fizica si mentala.

De asemenea, un bun manager trebuie sa stie diferenta dintre rivali si competitori. Astfel, oamenii din echipele unui manager nu sunt rivali, insa daca sunt considerati asa competitia va dauna tuturor celor implicati.

Liderii trebuie sa impartaseasca succesul unui proiect, de exemplu, cu toti cei din echipa si sa fie un mentor pentru acestia.

Citeste si:
De ce o cladire "verde" nu inseamna mereu si confort pentru angajati
De ce o cladire "verde" nu...

Totodata, este important ca managerul sa fie cat mai transparent in ceea ce priveste luarea deciziilor si sa ii faca pe ceilalti sa simta ca au un cuvant de spus in organizatie.

“Loialitatea se dezvolta atunci cand o persoana se simte apreciata si inteleasa, iar fiecare manager trebuie sa asigure asta. Cand sunt discutate idei si sugestii, trebuie sa ii asigure pe ceilalti ca orice sugestie este bine venita”, a incheiat Deepak Chopra.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
C&W: Au reaparut profetii "crizei" in piata imobliara. Sa ii credem?