Un barometru al increderii realizat de o companie de comunicare ne arata cum putem sa sporim increderea pe care sefii si colegii ne-o acorda la locul de munca, in loc sa o reducem, prin evidentierea celor mai frecvente greseli pe care le facem, conform Adevarul.

Mai putin de jumatate din noi avem incredere in „continutul venit din partea presedintelui unei companii”, in timp ce aproape trei sferturi din noi „avem incredere in informatiile postate de prieteni si de familie pe retelele de socializare, bloguri si alte site-uri”, arata un barometru al increderii realizat de compania americana de comunicare si marketing Edelman. Cand vine vorba despre credibilitatea comunicarii, plauzibilitate si incredere, scepticii se transforma in cinici in multe sectoare ale societatii. Si locul de munca este unul dintre ele. Multi dintre noi contribuim la diminuarea increderii de multe ori fara a fi constienti de acest lucru, potrivit Edelman. Iata care sunt cele mai frecvente greseli de comunicare ce reduc increderea la locul de munca:

1. Transmiteti mai departe zvonuri fara a verifica faptele inainte sau repetati comentarii despre colegi fara sa stiti daca sunt adevarate sau false.
2. Nu raspundeti la mesajele colegilor sau le raspundeti tardiv. Dar atunci cand aveti nevoie de ceva, sunteti foarte insistenti.
3. Influentati sau creati proceduri si politici, sau ajutati la comunicarea

Cititi articolul integral pe Adevarul.

Sursa foto: Zadorozhnyi Viktor / Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri