Activitatea profesională reprezintă o prioritate pentru fiecare om, iar biroul este locul unde petrece multe ore pe zi, uneori și în weekend, atunci când sunt proiecte urgente de predat sau apar probleme neprevăzute.

În acest context este foarte importantă siguranța la serviciu și este recomandat să luați în calcul câteva aspecte esențiale atunci când alegeți un spațiu într-o clădire de birouri sau renovați sediul firmei:

Alegeți ferestre PVC cu geam termoizolant

Cele mai importante elemente pentru siguranța la birou sunt ferestrele, deoarece reprezintă suprafețe de mari dimensiuni, care trebuie alese cu grijă, pentru a corespunde cerințelor de izolare termică și fonică, de rezistență la utilizare intensivă, și pentru a rezista la pericole de spargere sau tentative de pătrundere prin efracție.

Cea mai bună opțiune atunci când alegeți o fereastră termopan dintre zecile de oferte existente pe piață este aceea cu geam termoizolant, cu 3 garnituri și pachete de sticlă cu 3 foi. Prin combinarea diferitelor tipuri de sticlă 4 anotimpuri (4S) și Low Emissivity (Low-E) veți beneficia de o temperatură plăcută în birou, în orice anotimp, indiferent de condițiile meteorologice.

Utilizați sticlă laminată pentru ferestrele exterioare și pentru compartimentarea birourilor într-un stil modern și elegant, conform cerințelor ergonomice și funcționale care să asigure cele mai bune condiții de lucru. Sticla laminată este obținută prin suprapunerea a două sau mai multe foi de sticlă lipite între ele cu o folie sintetică ce împiedică împrăștierea cioburilor, așa că puteți alege suprafețe vitrate de mari dimensiuni, fără grija unor accidentări.

Astfel creați în birou o atmosferă plăcută, cu mai multă lumină naturală și vă bucurați totodată de un nivel maxim de siguranță pentru toți angajații firmei.

Echipați ușile și ferestrele cu feronerie antiefracție

Siguranța la birou depinde în mod esențial de calitatea ferestrelor și a ușilor, de aceea trebuie insistat pe alegerea celor mai bune sisteme de feronerie, care să conțină dotările necesare pentru protecția antiefracție. Acordați atenție maximă detaliilor constructive, pentru că ferestrele și ușile termopan au niveluri de siguranță diferite, în funcție de rezultatele obținute la testele de rezistență la efracție.

Dacă sunt ferestre standard înseamnă că au un grad minim de siguranță, ceea ce nu este suficient pentru birouri. Este recomandat să alegeți dintre modelele cu niveluri superioare de siguranță, care sunt numerotate în ordine crescătoare RC1, RC2, RC3.

Optați pentru ferestre termopan de tip RC2 și RC3, ce asigură o protecție superioară la pericole cauzate de factori naturali sau la încercări de intrare prin efracție. De exemplu, dacă alegeți geamuri cu nivel de siguranță RC2, acestea au pachet de sticlă antiefracție, 7 puncte de blocare a ferestrei cu bolțuri și plăcuțe din oțel, mâner cu cheiță, deci un sistem complex de elemente de feronerie creat pentru a vă oferi siguranța de care aveți nevoie în spațiile de lucru.

Pentru birourile de la parter și pentru ușile exterioare se recomandă nivelul maxim de siguranță RC3, care înseamnă ferestre cu sticlă antiefracție, cu minim de 16 puncte de blocare, cu bolțuri și plăcuțe de siguranță din oțel, mâner cu cheiță.

Instalați alarme și sisteme de supraveghere

Pentru o siguranță sporită la birou se recomandă colaborarea cu o firmă de protecție și pază și montarea unor echipamente de supraveghere video, sisteme de securitate cu alarme wireless și senzori de mișcare. Astfel birourile companiei vor fi protejate în cazul tentativelor de intrare prin efracție.

Conform normelor în vigoare, se impune și instalarea unor alarme de tip detector pentru fum cu senzor optic pentru protecția și prevenirea incendiilor, detectoare de gaze și sisteme de protecție a echipamentelor electrice.
Respectați regulamentele specifice și urmați întocmai instrucțiunile care stabilesc dotările și măsurile de apărare împotriva incendiilor la spații și construcții pentru birouri.

Astfel veți îndeplini obiectivele de siguranță la birou, iar activitatea întregii echipe va fi la nivelul de eficiență pe care vi-l doriți.

sursa foto Pexels.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri