Cu toate că situația pandemică ne-a ținut departe de birouri în ultimii ani, acum când lucrurile încep să revină la normal, cu siguranță vom fi nevoiți să petrecem mai mult timp la birou pentru desfășurarea activităților de zi cu zi. Descoperă în acest articol 5 elemente cheie care te vor ajuta să îți construiești o ținută office cât mai completă.

1. Ceasul de mână

Ceasul este unul dintre cele mai purtate accesorii, atât de femei cât și de bărbați, în special atunci când discutăm de accesorizarea ținutelor office.
Atenția la detalii contează foarte mult atunci când fiecare aspect al ținutei tale trebuie să inspire profesionalism, așa că este indicat să te orientezi pentru folosirea unor accesorii de calitate. Poți să optezi pentru ceasuri de mana cu o curea din piele sau oțel inoxidabil care vor fi întotdeauna o alegere care îți va scoate în evidență ținuta office.

În funcție de grosimea încheieturii tale, poți alege între ceasuri de mână cu un cadran rotund sau pătrat de diferite dimensiuni. Este important ca ceasul pe care îl porți să fie un accesoriu subtil care să completeze ținuta ta office.

2. Poșeta

Atunci când îți alegi poșeta potrivită outfit-ului tău de mers la birou, pe lângă stil trebuie să ai în vedere și principiul utilității. Dacă lucrezi într-un domeniu în care ești nevoită să porți cu tine documente importante, poți să apelezi la o poșetă tip plic XXL. Poți să optezi pentru un plic cu mai multe compartimente care pot fi închise cu un fermoar și astfel vei reuși să menții o anumită ordine între documentele tale.

Gențile și servietele de tip Oxford pot fi de asemenea o alegere bună atunci când vine vorba de completarea unei ținute office. Astfel de modele în nuanțe neutre sau pământii pot fi incorporate cu ușurință într-o ținută office.

3. Calitatea materialelor

Pe lângă accesoriile propriu-zise pe care le poți incorpora într-o ținută office de efect, trebuie să acorzi o atenție deosebită și calității materialelor. Astfel, evită hainele fabricate din materiale sintetice precum nailon, spandex sau poliester și optează pentru materiale confortabile, cu o textură plăcută și un grad de asprime foarte scăzut.

În funcție de anotimp, poți decide combinarea mai multor tipuri de materiale în ținuta ta office și poți astfel să creezi un look bine pus la punct și invidiat de colegi.

4. Sacoul

Un sacou este foarte ușor de încorporat într-o ținută office atunci când ții cont de culoarea și textura materialelor, însă atunci când alegi un sacou pentru ținuta ta trebuie să acorzi o importanță deosebită și modului în care acesta se așează pe corp.

Un lucru important în alegerea unui sacou este ca acesta să urmărească cel mai bine linia corpului, fără a-i limita libertatea de mișcare. Pentru ca un sacou să denote profesionalism, cusăturile acestuia trebuie să fie drepte, dense și bine finisate, să nu fie întrerupte și să fie realizate din fibre textile de bună calitate.

5. Pantofii

Pentru că nici o ținută office nu poate fi completă fără alegerea unor pantofi potriviți, este important să acorzi atenție și acestui element din ținuta ta. Fie că optezi pentru pantofi cu toc înalt sau cu toc de o dimensiune mai mică, orientează-te spre modele clasice și adaptabile care să poată fi purtate în mai multe combinații de ținute.

Culorile alese pot să varieze de la negru, la maro sau nude. Nu uita însă un lucru: pe lângă aspectul estetic, pantofii trebuie suficient de comozi și să îți permită să petreci ore întregi la birou fără a simți un disconfort.

Încă de la prima impresie, o ținută office bine aleasă poate să stabilească tonul întâlnirii și îți poate da încredere în tine pe tot parcursul zilei la birou. Este important să optezi pentru obiecte vestimentare comode, care să îți dea libertate de mișcare, însă trebuie să ai în vedere menținerea unui stil profesionist care să denote seriozitate. Din fericire, acest lucru nu este dificil de îndeplinit și trebuie să ții cont doar de câteva elemente cheie, care cu siguranță vor îmbunătăți aspectul ținutei tale.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri