Volumul de vanzari inregistrat in perioada ianuarie – iunie 2012 de catre membrii Asociatiei Berarii Romaniei –Bergenbier, Heineken, Romaqua Group, Ursus si United Romanian Breweries- a urmat acelasi trend, atingand 7,8 milioane hl, in crestere cu 5,4% fata de perioada similara a anului trecut.

”Iata ca dupa o lunga perioada in care piata berii a fost profund marcata de un context economic nefavorabil, mai exact la patru ani de la declansarea recesiunii, se inregistreaza prima crestere. Aceasta evolutie se datoreaza unui cumul de factori care a generat la nivel de piata reluarea unui trend pozitiv. Astfel, temperaturile ridicate si Campionatul European de Fotbal au reusit sa creeze un context favorabil revenirii unor obiceiuri de consum pe care perioada de criza le modificase intr-o mare masura (...)”, a declarat Hezy Ovadia, presedintele Asociatiei Berarii Romaniei.

Citeste mai multe detalii in articolul:

Canicula si fotbalul aduc prima crestere din ultimii 4 ani pe piata berii