Mega Image continua sa caute noi metode si concepte pentru a atrage si fideliza cat mai multi clienti. Iar unul dintre pilonii de sustinere ai retailerul belgian o reprezinta produsele proaspete. Ultimul proiect in acest sens este Fresh Bazar, un aprozar reinterpretat in stil urban actual, adaptat nevoilor consumatorilor precum si standardelor de calitate si prospetime din prezent.


Noul Mega Image Freh Bazar este situat in Bucuresti, Strada Apusului si se desfasoara intr-un spatiu cu o suprafata de 84 de metri patrati.

„Cu Fresh Bazar, readucem in atentia consumatorilor clasicul aprozar care era recunoscut pentru produse proaspete, autentice si de calitate. Noi am dus la un nou nivel acest concept si l-am ancorat in stilul de viata modern, dinamic, in care alimentatia sanatoasa are un rol foarte important”, explica Mircea Moga, CEO Mega Image.

Fresh Bazar Mega Image aduce o sortimentatie extinsa de produse proaspete, de la legume, fructe si zarzavaturi, la produse vrac - seminte, fructe confiate si condimente, la produse semipreparate, peste, legume, dar si o varietate de produse lactate proaspete si produse ambalate.

In magazin, se regaseste si o selectie larga de produse bio, eco, naturale si raw vegan din toata lumea, de la produse pentru micul dejun, pana la ingrediente culinare ecologice.

Al 6-lea an de gusturi romanesti de la gospodari

Tot in dorinta de a atrage cat mai multi clienti care isi doresc produse proaspete, Mega Image continua, pentru al saselea an consecutiv, programul „Gusturi romanesti de la gospodari”, dezvoltat impreuna cu producatorii locali din zona de sud-est a tarii, care cultiva sustenabil, in etape verificate pas cu pas, sase legume de sezon care ajung direct pe rafturile magazinelor, proaspete si cu gust autentic, ca odinioara: rosii, ardei bianca, salata verde, castraveti cornison, ardei kapia si vinete.

Programul include peste 158 de fermieri care cultiva legume pe o suprafata totala de peste 86 de hectare, alaturi de un inginer agronom dedicat, care verifica fiecare etapa a culturii si se implica direct in testarea legumelor inainte de livrarea in magazine.

Citeste si:
H&M, schimbare de strategie: vanzarea altor branduri in magazine
H&M isi schimba strategia si...

“Agricultura locala are multe provocari, dar care pot fi usor depasite prin multa implicare, perseverenta si mai ales foarte multa munca. Asa am crescut si noi acest program alaturi de fermierii care s-au alaturat si au inteles ca impreuna suntem o echipa, ca putem sa crestem legume sanatoase daca le supraveghem atent fiecare pas,” spune Emil Ilin, VP Comercial Mega Image.

Fiecare pas din procesul de cultivare este indeaproape supervizat, astfel:
Solul si apa sunt testate si analizate pentru a stabili interventiile necesare pentru recolte.
Semintele sunt atent selectionate folosind hibrizi profesionali traditionali, care asigura gustul autentic al legumelor, dar si uniformitatea culturilor.
Consultanta de specialitate si supervizare pentru fiecare pas al recoltei: inginerul agronom dedicat programului intervine in fiecare pas al procesului tehnologic, in functie de necesitatile fiecarei culturi. In plus, programul ofera o solutie unica pe piata prin interventia cu pradatori naturali pentru combaterea daunatorilor in culturile de ardei gras si kapia.
Legumele sunt testate inainte de a ajunge la raft: fiecare cultura este testata in laborator pentru controlul calitatii inainte de livrare in magazine.

In plin sezon de vara, imediat dupa cules, legumele sunt livrate zilnic in magazinele Mega Image si Shop&Go, direct de la producatori pentru a asigura prospetimea.
Citeste in link-ul urmator povestea unui dintre fermierii care produc fructele si legumele din reteaua Mega Image: In vizita la ferma din Fierbinti

Citeste si:
Concluziile unei antreprenoare dupa primul an de business in Romania
Concluziile unei...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
TOP Care sunt cele mai mari retele de retail din Romania