FlixMobility GmbH, compania mama a platformelor de servicii de mobilitate FlixBus si FlixTrain, a extins runda de finantare serie F prin parteneriate cu Baillie Gifford, Luxor Capital Group, Odyssey 44, cat si alte investitii aditionale oferite prin fonduri si conturi administrate de BlackRock.

In luna iulie, FlixMobility GmbH a anuntat investitii substantiale din partea TCV si Permira, cat si noi finantari din partea HV Holtzbrinck Ventures si a Bancii Europeane pentru Investitii. Capitalul atras va fi utilizat pentru a sustine extinderea la nivel global, dar si pentru lansarea unui serviciu nou, FlixCar, o platforma de ride sharing care va completa serviciile existente FlixBus, FlixTrain si platforma FlixCharter. Pozitia de lider de piata in Statele Unite ale Americii este una dintre prioritatile FlixBus inca de la intrarea pe piata anul trecut, iar in 2020 compania isi propune sa aduca autocarele verzi in doua noi piete: America de Sud si Asia.

In ceea ce priveste brandul FlixTrain, investitia va ajuta la extinderea trenurilor verzi in noi tari din Uniunea Europeana, odata cu liberalizarea pietei feroviare in 2020, cat si consolidarea produsului pe piata din Germania unde FlixTrain opereaza deja cateva rute importante. “Suntem coplesiti de entuziasmul unor investitori renumiti care vor sa ne ajute sa oferim servicii de mobilitate inteligente, accesibile si sustenabile cat mai multor persoane. Cu sustinerea primita din partea Baillie Gifford, Luxor Capital Group, Odyssey 44 si BlackRock, prin fondurile si conturile pe care le administreaza, suntem si mai bine pregatiti pentru a ne transforma planurile ambitioase in realitate. Am progresat foarte mult din momentul in care am intrat pe piata din Germania acum 6 ani, ca start-up. Am devenit unul dintre liderii Europei in servicii de mobilitate. Urmatoarea noastra oprire? Sa oferim acces la servicii de mobilitate peste tot in lume", a declarat Jochen Engert, CEO si fondator FlixMobility.

Cei mai noi investitori FlixMobility se alatura actionarilor existenti printre care se numara General Atlantic, unul dintre cele mai importante fonduri de investitii la nivel global si Silver Lake, lideri global in investitii in tehnologie, care au contribuit la cresterea rapida a companiei de la stadiul de start-up tech la unul dintre cei mai puternici furnizori de servicii de mobilitate la nivel global.

Din 2013, de cand a inceput sa revolutioneze calatoriile pe distante lungi, FlixMobility asigura servicii de mobilitate sustenabile pentru milioane de pasageri. Doar in 2018, 45 de milioane de persoane au folosit FlixBus si FlixTrain in cele 350.000 de conexiuni zilnice din peste .2000 de destinatii.

Citeste si:
FlixBus,platforma de transport low-cost cu autocarul: ce vor calatorii
Ce trebuie imbunatatit la...

FlixMobility este lider de piata in Europa, iar in 2018 s-a extins in Statele Unite ale Americii, fiind prezent in 29 de tari. Compania lucreaza cu mai mult de 300 companii de transport (autocare si trenuri) si a creat peste 10.000 de slujbe in industrie. In 2018, odata cu lansarea FlixTrain, modelul FlixBus a fost introdus si pe piata feroviara din Germania. In 2019, compania a aplicat pentru a opera curse pe retelele feroviare din Suedia si Franta, un pas preliminar pentru extinderea FlixTrain si in alte tari odata cu liberalizarea transportului feroviar din Europa in 2020.

FlixMobility intra pe piata de car-pooling si lanseaza un nou serviciu

FlixMobility se pregateste sa lanseze FlixCar, un serviciu de car-pooling care va contribui la extinderii retelei si va aduce si mai multa flexibilitate calatorilor.

“Inca de la inceput ne-am pozitionat ca fiind furnizor de servicii de mobilitate, nu o companie de transport sau de autocare: oferim posibiltate de a calatori inteligent, accesibil si intr-un mod prietenos cu mediul, fie ca vorbim de autocare sau de tren sau – si in curand – de ride sharing", a declarat Jochen Engert. “FlixCar este urmatorul pas logic in extinderea retelei noastre pentru a le oferi si mai multor persoane posibilitatea de a calatori. In medie, rata de ocupare a unui autoturism de este doar 1.5. Ride sharing-ul este o modalitate foarte buna de a imparti costurile pentru combustil si de a avea un impact mai redus asupra mediului inconjurator, a adaugat fondatorul FlixMobility.

Citeste si:
FlixBus lanseaza noi rute in Romania. Care sunt destinatiile
FlixBus se extinde in Romania...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Veliko Tarnovo, o alternativa la plajele aglomerate bulgaresti