Brandurile deținute de Unilever vor investi 1 miliard de euro într-un nou fond pentru climă și natură, care va fi utilizat în următorii 10 ani pentru realizarea unor proiecte ce vizează reîmpădurirea, captarea carbonului, protejarea vieții sălbatice sau conservarea resurselor de apă.

Compania își asumă angajamentul față de zero emisii ale produselor până în 2039 - de la aprovizionarea cu materialele pe care le folosește și până la punctele de vânzare ale produselor noastre, se arată într-un comunicat de presă.

Unilever anunță că va susține și va lucra cu o nouă generație de fermieri și mici proprietari agricultori, prin dezvoltarea de programe care să protejeze și să regenereze pădurile, solul și biodiversitatea. Nu în ultimul rând, compania va colabora cu guvernele și alte organizații abilitate pentru a îmbunătăți accesul la apă în comunitățile care întâmpină dificultăți în accesarea resurselor de apă.

Combaterea crizei climatice

„În acest moment, obiectivele noastre științifice sunt: eliminarea emisiilor de carbon din operațiunile noastre și reducerea la jumătate a amprentei de gaze cu efect de seră a produselor noastre până în 2030. Având în vedere amploarea crizei climatice, astăzi ne luăm un angajament suplimentar: zero emisii nete ale tuturor produselor noastre – de la aprovizionarea cu materiale și până la punctele de vânzare – până în 2039. Ambiția Unilever să comunice amprenta de carbon a fiecărui produs pe care îl vinde”, se arată în comunicatul de presă.

Pentru a face acest lucru, compania va iniția un sistem pentru furnizori, prin care aceștia vor putea declara amprenta de carbon a produselor sau serviciilor furnizate; de asemenea, Unilever va crea parteneriate cu alte companii și organizații pentru a standardiza colectarea, diseminarea și comunicarea datelor.

Citeste si:
Peste 500 de branduri boicotează Facebook, inclusiv Unilever și...
Peste 500 de branduri...

Protejarea și regenerarea naturii

Compania anunță că va susține o nouă generație de fermieri și mici proprietari agricultori care se dedică protejării și regenerării mediului în care își desfășoară activitatea. Inițiativele pe care le vor dezvolta includ asigurarea drepturilor asupra terenurilor, cât și accesul la fonduri.

„Vom avea un lanț de aprovizionare fără defrișări până în 2023”, anunță Unilever. În acest scop, compania va crește gradul de trasabilitate și transparență prin utilizarea celor mai noi tehnologii, cum sunt monitorizarea prin satelit, geolocalizarea și blockchain-ul.

De asemenea, compania va colabora cu reprezentanți ai industriei, ONG-urilor și autorităților guvernamentale pentru a proteja și alte zone cu valoare de conservare mare și rezerve de carbon ridicate.

Unilever va introduce un nou Cod pentru Agricultură Regeneratoare pentru toți furnizori.

Citeste si:
Rafila: PSD propune un fond de 4 mld. lei pentru combaterea...
Rafila: PSD propune un fond...

Compania va implementa programe de administrare a apei pentru comunitățile locale în 100 de zone până în 2030.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 155,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 51 miliarde euro în 2018. Unilever are mai mult de 400 de branduri inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s, Magnum și Betty Ice.

Sursa foto: Unilever

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
 Anca este web editor la wall-street.ro.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri