Raiffeisen Bank a amânat ratele pentru peste 25.000 de clienți

In perioada 16 martie - 3 aprilie, de la decretarea starii de urgenta pana la intrarea in vigoare a OUG 37/2020, Raiffeisen Bank a solutionat cererile a peste 25.000 de clienti persoane fizice cu credite, care au solicitat amanarea platii ratelor, in contextul impactului pandemiei de COVID19.

“Peste 18.000 dintre aceste cereri au venit de la clienții care aveau în contract opțiunea de amânare a ratelor, precum și posibilitatea sa o exprime prin intermediul call-center-ului, fără nici o altă formalitate, dat fiind ca acesta este un canal securizat și cu înregistrare a opțiunii clientului. Pentru alți circa 7.000 de clienți am găsit soluții potrivite cu situația concretă pe care ne-au relatat-o. Era normal în contextul în care oamenii sunt îngrijorați că le scad veniturile sau ca își pierd locul de muncă să vină către noi din primul moment când a fost decretată starea de urgență, să vadă ce posibilități sunt dacă au nevoie de o amânare a ratelor”, a explicat Cătălin Munteanu, director executiv Aria persoane fizice.

Recomandarea băncii pentru clienții săi este să-și analizeze nevoile în mod rațional, să nu ia decizii financiare pripite și să nu se supună la șocuri, nici acum și nici în viitorul apropiat. 9 luni în plus la un credit poate fi o perioadă destul de mare, conform unui comunicat de presă trimis de către bancă.

În același timp, este bine sa fie utilizate toate canalele puse la dispozitie de banca pentru orice informatii legate de servicii si produse, pentru a micșora timpii de așteptare în call-center.

“În aprilie comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut avem un număr de apeluri cu 200% mai mare. Oamenii suna în principal pentru activarea serviciilor de mobile banking, informații legate de produse și servicii și solicitări de amânări la rate. Lucram cu echipe extinse, în diferite clădiri, căci trebuie să respectam regulile de protecție sanitară. Am mărit capacitatea echipei de call-center și ni se alătură și colegi din rețeaua de agenții pentru a micșora timpii de așteptare, pentru ca înțelegem că este un canal foarte important pentru client în această perioadă. În același timp, diversificam canalele pe care clienții pot să ajungă la noi, sa transmită solicitările sau sa primească informații utile”, a spus Gabriel Chenescu, directorul Centrului Operational al Raiffeisen Bank.

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri