Negrescu, Orange Money: Pandemia, un imbold neprevăzut ce a adus agenda digitală în prim-planul tuturor companiilor

Agenda digitală a fost adusă în prim-plan-ul companiilor de către acest imbold neprevăzut, neașteptat, dar necesar pentru a împinge toate procesele în zona digitală. Pentru Orange Money direcția este clară, vrem să avem un proces 100% digital până la finalul acestui an, atât pe zona de vânzare cât și pe cea de suport, precizează Șerban Negrescu, Head of Product Management - Orange Money în cadrul conferinței Future Banking.

Această perioadă generată de către pandemia de COVID-19 a impins FinTech-ul Orange Money către o adaptare la ceva nou, neprevăzut, întreaga echipă concentrându-se pe a se pregăti cât mai bine în fața noilor provocări.

”Vorbim despre o accelerare a proceselor, produselor și serviciilor în zona digitală, clienții au simțit în această perioadă beneficiile acestor fluxuri și cred că o mare parte din aceste obiceiuri vor rămâne”, precizează Negrescu,

Reprezentantul Orange Money este de părere că în toate organizațiile, indiferent de industrie, se va pune acccentul pe o accelerare a digitalizării ținând cont din ce în ce mai mult de experiența clientului.

”Viitorul este digital, zona de UI & UX (User Interface & User Experience - n.r.) va juca un rol din ce în ce mai important”, consideră Negrescu.

Citeste si:
Negrescu, Orange Money: Principalul nostru competitor este cash-ul,...
Șerban Negrescu, Orange...
Citeste si:
Cele mai bune surse alimentare de vitamina C
Cele mai bune surse...

FinTech-ul a cunoscut începând cu 16 martie o creștere semnificativă a înrolării noilor clienți prin canalul 100% online, ceea ce i-a convins că acum este mai mult ca niciodată momentul să tureze motoarele în direcția transformării digitale.

"În momentul în care am simțit cu adevărat efectele acestei crize, am adaptat rapid modelul de distribuție și am pus un focus mai mare în zona de digital, cât și în cea de sales support pentru clienții noștri. Dacă înainte de criză aveam un procent important de clienți care își deschideau cont online, am văzut că începând cu 16 martie numărul de clienți care și-a deschis un cont online a fost majoritar, în contextul în care și apetitul clienților către serviciile noastre a crescut în această perioadă", a mai declarat Șerban Negrescu.

Șerban Negrescu a participat la conferința Future Banking, organizată de wall-street.ro în parteneriat cu ING Bank (Innovation Partner), Smart Fintech (Gold Partner), Banca Comercială Română (gold partner), Elevator Lab - powered by Raiffeisen (Gold Partner), Temenos (Gold Partner), Orange Money (Silver Partner), Banca Transilvania (Silver Partner), UniCredit Bank (Silve Partner), Modex (Silver Partner), First Bank (Silver Partner), Namirial Group (Silver Partner), Raiffeisen Bank (Silver Partner), CEC Bank (Silver Partner), Mastercard (Silver Partner), RocaX (Silver Partner), Twispay (Silver Partner), Prime Dash (Silver Partner), TBI Bank (Silver Partner), Beez (Silver Partner), Citi (Silver Partner).

Citeste si:
Negrescu, Orange Money: Vrem să avem un serviciu 100% digital
Negrescu, Orange Money: Vrem...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri