Haris Hanif, Orange Money: viitorul cardurilor este strâns legat de portofelele digitale și de beneficiile oferite clienților în funcție de interesele acestora

Haris Hanif, CEO al Orange Money, consideră că viitorul cardurilor este strâns legat de portofelele digitale, fie că este vorba de cele proprii dezvoltate de bănci și fintech-uri, fie de Apple Pay sau Google Pay, potrivit declarației făcute în cadrul Future Banking, eveniment care a dezbătut pe larg tema digitalizării și a inovațiilor tehnologice din ultimul an.

”Noi suntem o bancă digitală "wallet driven" (oferta Orange Money este centrată în jurul portofelului digital) în proporție de 99%. Sunt sigur ca în era SCA (strong customer authentication - n.red.) acesta este viitorul, însă cât de repede va veni rămâne de văzut”, a declarat oficialul Orange Money, în cadrul dezbaterii Future Banking.

Orange Money a lansat în urmă cu patru luni un card de credit, care între timp a devenit 100% digital și poate fi comandat complet de la distanță. Potrivit lui Haris, reacțiile din piață sunt pozitive, însă pentru a observa exact evoluția produsului mai este nevoie de timp, business-ul de carduri fiind unul de volum și ai nevoie de timp să îl construiești.

De asemenea, zona de beneficii pe care cardurile le oferă în prezent utilizatorilor în funcție de tipul cardului, respectiv platinum, gold sau silver, și aceasta va suferi, în viziunea lui Hanif, o schimbare de paradigmă.

Beneficiile vor fi cumpărate de clienți în funcție de interese și pentru anumite perioade. De exemplu, clientul va dori să călătorească o lună sau două, astfel că, va opta pentru beneficiile care facilitează ceea ce vrea să facă, strict pentru acea perioadă de timp. Credem că va fi cumpărată doar o anumită opțiune, nu se va mai merge pe beneficiile categoriei clasice a cardului - Haris Hanif, CEO Orange Money

Citeste si:
Apple Pay in Romania: cine a anuntat introducerea serviciului
Apple Pay in Romania: cine a...

Haris a dezvăluit că printre planurile de viitor ale companiei se numără înrolarea digitală "end to end" și chiar partea de suport pentru clienți ar putea fi făcută de asemenea digital, cu rezerva păstrării unui anumit grad de interacțiune umană, pentru menținerea gradului de încredere.

"Ne place să spunem și credem că suntem o companie a cărei activitate se bazează pe date și cercetare, pentru că, doar așa, serviciile pe care le oferim clienților pot să fie în primul rând sigure, dar și transparente și rapide. Interacționăm zilnic cu clienții și ne interesează să le simplificăm cât mai mult modul în care utilizează aplicația noastră", a mai explicat Haris Hanif.

În contextul implementării noilor cerințe impuse de Strong Customer Authentication, banca digitală a înregistrat până în luna februarie o scădere a numărului de tranzacții, însă pe parcursul lunii martie s-a văzut o revenire, fiind înregistrate niveluri record, care s-au repetat în aprilie și mai.

Evenimentul Future Banking s-a desfășurat cu sprijinul partenerilor de la ING Bank România, Mastercard, Orange Money, UniCredit Bank, Namirial, AriadNext, First Bank și Qualitance.

Citeste si:
IC Event: cum oferi clienților o experiență digitală și ce face...
Future Banking - Digital...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri