Orange Romania a realizat, in trimestrul al doilea al acestui an, o cifra de afaceri de 268,5 milioane de euro, in scadere cu 2,4% fata de aceeasi perioada din 2018, in principal pe fondul modificarii tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobila (Mobile Termination Rates) si al scaderii usoare a vanzarilor de echipamente, conform unui comunicat citat de Agerpres.

La 30 iunie 2019, Orange Romania oferea servicii mobile, fixe si TV pentru 10.736.700 de clienti, in crestere cu aproximativ 2% comparativ cu finalul celui de al 2-lea trimestru din 2018.

La finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu si satelit, Orange Home TV, numara peste 528.000 clienti, in crestere cu 17% fata de T2 2018, iar serviciile fixe in banda larga aveau 317.700 de clienti, in crestere cu 35%.

Orange a oferit in trimestrul al doilea conectivitate suplimentara 4G+ pentru aproape 1,5 milioane de romani. La finalul lunii iunie, locuitorii din peste 1.000 de noi localitati si orase aveau acces la viteze de pana la 500 Mbps, acoperirea 4G+ ajungand la 51.98% din populatia tarii.

Pe de alta parte, apetitul clientilor pentru date mobile a generat o crestere de aproximativ 40% a consumului in T2 2019 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, traficul 4G a ajuns la aproximativ 82% din totalul traficului generat.

In urma lansarii asistentului virtual Djingo, in prima jumatate a lui 2019, acesta a sustinut de 9 ori mai multe conversatii cu clientii decat in ultima jumatate a anului 2018. In prezent, asistentul virtual are capacitatea sa rezolve aproximativ 33% din volumul solicitarilor venite din partea clientilor in mediul online.

Ca urmare a dezvoltarilor aduse serviciului Orange Money, numarul de utilizatori a inregistrat o crestere de 37%, ajungand la peste 141.000 de clienti la 30 iunie 2019.

"Pe o piata ce devine tot mai competitiva, eforturile noastre se concentreaza pe oferirea celor mai bune servicii convergente pentru clienti, a solutiilor integrate de IT&C pentru afaceri, pe cresterea segmentului de servicii financiare mobile si pe dezvoltarea abilitatilor digitale si a metodei de lucru Agile in echipe. Investitiile continue in retea reprezinta o fundatie pentru toate acestea. Mai mult decat atat, ele creeaza premisele unui sistem digital ultramodern si ofera acces la noi oportunitati de dezvoltare in societate, deschizand totodata calea spre noi servicii ce pot fi dezvoltate pe o astfel de infrastructura", a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange Romania.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Orange Romania lanseaza o biblioteca online pentru cei cu dizabilitati