Incepand cu luna aceasta, clientii foodpanda.ro, cea mai mare platforma de food ordering din Romania, au acces la un nou serviciu prin intermediul platformei: livrare de cafea de la peste 40 de cafenele partenere. Pentru inceput, serviciul este disponibil doar in Bucuresti, acesta urmand sa fie disponibil si in orase precum Cluj-Napoca, Iasi sau Timisoara.

Potrivit reprezentantilor foodpanda, serviciul de livrare de cafea reprezinta o noua linie de business, complementara serviciului de livrare de mancare, acesta fiind deja disponibil in mai multe tari din Grupul Delivery Hero.

Prin noul serviciu, foodpanda se adreseaza preponderent clientilor care lucreaza in birouri, iar programul nu le permite sa ajunga sa-si achizitioneze cafeaua din locatia preferata. Astfel, acestia au posibilitatea sa-si comande cafeaua, urmand acelasi proces de comanda pe platforma ca si in cazul preparatelor culinare. Suma minima pentru o comanda difera in functie de cafeneaua aleasa, insa nu va depasi 24,99 lei.

foodpanda isi doreste sa fie alaturi de clientii sai in toate momentele speciale, fie ca vorbim despre un pranz la birou cu colegii, o masa in familie sau o seara de rasfat savurand mancarea preferata. Am lansat noul serviciu din dorinta de a oferi clientilor nostri si posibilitatea de a-si savura cafeaua preferata, printr-o simpla comanda de la birou sau de acasa. De asemenea, prin aceasta initiativa le oferim partenerilor nostri un canal de vanzare suplimentar, menit sa le sporeasca afacerile”, a declarat Andreea Petrisor, Managing Director al Delivery Hero Romania.

In prezent, clientii foodpanda pot comanda cafea de la peste 40 de cafenele din Bucuresti, de la branduri precum: Tucano, The Coffee Shop sau Handsome Monk, dar si de la cafenele independente detinute de antreprenori locali, precum: UrBarn sau Teto.

Citeste si:
Pranzul de la birou: 4 idei ca sa te bucuri de mai multa diversitate
Pranzul de la birou: 4 idei...

Odata cu lansarea serviciului de livrare de cafea, foodpanda desfasoara campania 1+1 gratis, disponibila pana pe 19 septembrie, pentru comenzile de la cafenelele participante in campanie.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
O noua platforma intra pe piata livrarilor de mancare: ce isi propune