Telekom Romania incearca sa atraga clienti din retelele concurentilor Vodafone, Orange si RCS&RDS, oferind celor care se porteaza o reducere de 50% la abonamentul mobil in primele 12 luni, alaturi de beneficii nelimitate. Conform unui studiu realizat in decembrie 2019 printre clientii care s-au portat in reteaua Telekom Romania, 70% dintre acestia s-au declarat mai multumiti de serviciile de telecomunicatii decat in prealabil.

Telekom a ocupat locul al doilea in topul portabilitatii, cu peste 249.000 de numere de telefon portate, conform datelor ANCOM.

Compania a prezentat noile oferte comerciale pentru urmatoarea perioada; astfel, cei care se vor porta in reteaua Telekom incepand din 10 februarie vor putea achizitiona abonamentul Mobil 6 cu 50% reducere in primele 12 luni, platind astfel 3 euro/luna in acest interval. Dupa cele 12 luni, costul va fi de 6 euro/luna.

De asemenea, cei care se vor porta in reteaua companiei vor putea opta si pentru achizitionarea unui telefon mobil in rate, fara dobanda si fara avans. “Mobil nelimitat este conceptul care a inregistrat cea mai buna performanta in segmentul de mobil la finalul lui 2019”, a subliniat Andreas Elsner, director executiv comercial pe segmentul rezidential la Telekom Romania.

Oferta este valabila in perioada 10 februarie – 29 martie 2020 pentru abonamentele pe 24 de luni si se adreseaza clientilor rezidentiali care se porteaza in reteaua mobila a companiei si care au un serviciu fix de la Telekom Romania.

Telekom a inregistrat 217.000 de clienti pentru produsul Mobil Nelimitat la finalul lunii decembrie 2019. Peste 50% dintre clientii Telekom nu fusesera peste hotare, conform Telekom; astfel, una dintre campaniile “care au prins” a fost impartirea a 75.000 de vouchere de 100 de euro pentru zborurile BlueAir, in 2019.

Preferinta de brand, care indica potentialul de crestere al cotei de piata, conform oficialilor companiei, indica o crestere de 32% in decembrie 2019 vs aceeasi perioada din 2018. In ceea ce priveste timpul de asteptare in call center, acesta a scazut cu 50% in ultimul trimestru din 2019 vs aceeasi perioada din 2018. Peste 90% dintre probleme sunt rezolvate “pe loc”, dupa primul apel.

400.000 de utilizatori folosesc aplicatia mobila a Telekom, conform oficialilor companiei.

30% dintre clientii de Internet fix ai companiei folosesc si servicii mobile, conform operatorului; cresterea este de doua puncte procentuale pe perioada anului trecut.

In ceea ce priveste cresterea preturilor pentru a treia oara, oficialii companiei spun ca "pretul electricitatii a crescut cu 19%, salariile au crescut de asemenea si deci, avand in vedere marjele de profit, am fost nevoiti sa marim preturile. Chiar si asa, vrem sa ramanem extrem de competitivi. Nu este un business sustenabil sa avem pierderi pe anumite zone – nu suntem ONG, vrem sa oferim valoare si actionarilor".

Oficialii companiei spun ca in prezent nu au in plan o noua crestere de preturi, "dar nu se stie niciodata ce decizii va lua Guvernul si va trebui sa ne adaptam".

In ceea ce priveste parteneriatul cu Mega Image, vanzarile au fost destul de stabile, desi au existat si cazuri de furturi.

“Trebuie timp pentru adaptarea unei astfel de oferte. “Am extins la Profi si in urmatoarele saptamani, in martie, vom anunta un nou parteneriat. Acesta este viitorul – o combinatie intre food retail si tehnologie”.

Principalii concurenti ai Telekom Romania sunt Orange, Vodafone si RCS&RDS.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Citește și
Abonamente Telekom Romania pentru Samsung Galaxy S6: 1.100 de lei
Setari Cookie-uri