Initiativa de strategie se concentreaza in prezent pe Europa si a inceput cu un proiect pilot in Austria, Cehia, si Ungaria. Strategia urmeaza sa fie finalizata in ianuarie 2019 si va fi urmata de un proiect de implementare. Transiris a fost contractata in exclusivitate pentru strategia acestui proiect, precum si pentru deciziile de a subcontracta unele componente tactice catre alte companii locale.

“America, asa cum numim de multe ori Statele Unite ale Americii, nu este doar o tara, ci o idee, un set de principii de viata, un simbol cultural al drepturilor la viata, libertate si cautare a fericirii. Dar imaginea Americii este si sub continua presiune si critica, atat din interiorul tarii cat si din afara. Strategia noastra se concentreaza pe crearea unei imagini care reprezinta adevarata America”, a declarat Silvian Centiu.

Proiectul de strategie de branding este disponibil la acest link.

Context:

Istoric, America a finantat o agentie pentru promovarea imaginii in lume, organizatie din care au facut parte si Europa Libera si Vocea Americii, institutii bine cunoscute in Romania in anii premergatori revolutiei. Aceasta agentie, USIA, a fost desfiintata printr-un act al Congresului American in 1998.