Dubla măsură cu care Elon Musk ia anumite decizii de când a devenit CEO Twitter este amplificată de controversata bifă albastră de verificare. Astfel, bifa care costă 8 dolari pe lună le-a fost retrasă anumitor celebrități, în vreme ce altele au fost "salvate" de Elon Musk însuși în virtutea unei așa-numite "subscripții compensatorii".

Această subscriție compensatorie, însă, pare o măsură absolut aleatorie, așa cum par să fi fost multe dintre deciziile luate de Elon Musk de când a devenit CEO Twitter.

Astfel, dacă unor celebrități precum Cristiano Ronaldo sau Beyoncé le-a fost retrasă bifa albastră, altora, cum ar fi LeBron James, CEO-ul Twitter le-a păstrat-o în continuare, după cum arată BBC.

Criteriile în virtutea cărora a făcut acest lucru sunt de neînțeles, în afara unor simpatii pur personale.

De asemenea, scriitorul Stephen King este o altă personalitate căreia Elon Musk a decis, nimeni nu știe de ce, să-i păstreze bifa.

Este de remarcat de altfel și dialogul dintre acesta și CEO-ul Twitter pe acest subiect. Astfel, după ce scriitorul a afirmat că Elon Musk ar trebui să doneze bifa sa albastră către caritate, iar CEO-ul Twitter a afirmat că a donat 100 de milioane de către Ucraina, Stephen King a revenit cu următorul tweet:

Celebrul rapper ICE T a intervenit la rândul său în disputa bifei albastre, afirmând că însuși faptul că bifa albastră a devenit subiect de discuții în societate, este un lucru trist.

Decizia de implementare a acestui sistem de verificare a identității a venit însă ca urmare a mai multor celebrități care s-au plând în legătură cu faptul că există conturi Twitter care le fură identitatea, printre acestea numărându-se Shaquille O'Neal, Kanye West și Ewan McGregor.

Sursa foto: Shutterstock / Koshiro K

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri