Burger King Holdings Inc a anuntat luni un profit trimestrial peste estimari, sustinut de vanzarile noilor sanvisuri cu pui din meniu si de lansarea produselor promotionale cu personaje din The Simpsons si Transformers, relateaza Reuters, citat de NewsIn.

Profitul net al celui de-al doilea lant de restaurante fast-food din lume, dupa McDonald's, a crescut cu 23% in primul trimestru al anului fiscal, care s-a incheiat pe 30 septembrie, pana la 49 milioane dolari, echivalentul a 35 centi/actiune, fata de 40 milioane dolari, sau 30 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut.

Conform estimarilor Reuters, estimarile medii ale analistilor indicau un castig de 34 centi/actiune.

Veniturile totale din primul trimestru au crescut cu 10%, pana la 602 milioane dolari. Vanzarile din aceleasi magazine, o masura cheie a industriei, care urmareste vanzarile in restaurantele deschise de cel putin un an, au urcat cu 6,6% in Statele Unite si Canada si cu 5,9% la nivel mondial.

Marjele restaurantelor din Statele Unite si Canada, care masoara profitabilitatea vanzarilor individuale, s-au majorat cu 0,5%, din moment ce vanzarile din aceleasi magazine au crescut mai rapid decat costurile cu materia prima.

Burger King a anuntat ca parteneriatul cu The Simpsons Movie a crescut vanzarile sanvisului Ultimate Double Whopper, in timp ce mentinerea preturilor promotionale pentru micul dejun BK Breakfast Value a urcat vanzarile dimineata, interval orar dominat pana acum de McDonald's.

De asemenea, compania a prelungit programul unor restaurante, pentru a mari vanzarile din timpul noptii.

In ultimul an, Burger King a deschis 146 restaurante, numarul acestora ajungand la 11.290 la 30 septembrie.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si