(P) Iulius Mall Cluj, destinație pentru consumatorii de fashion premium

Cu un produs intern brut de 15.011 euro/ locuitor în 2019, Clujul a ajuns pe poziția a doua după București, trend care a fost reflectat și de creșterile salariale, de 15,8% față de 2018.

Nivelul de trai al clujenilor, care se înscrie pe o curbă ascendentă, a generat, la rândul lui, o schimbare a obiceiurilor de consum ale acestora, un segment al populației manifestând un interes semnificativ față de brandurile high end. Desigur, un impact în sensul acesta îl are și influența vestică, dar și apetitul tinerilor spre trendurile de modă.

Atent la tendințele pieței și la modul în care consumatorii o influențează, grupul IULIUS și-a adaptat oferta, adăugând noi branduri premium portofoliului disponibil în mall-ul din oraș. De la reluarea activității de retail în centrele comerciale, adică în aproximativ o lună și jumătate, peste 15 noi retaileri și operatori de locații food & beverages au inaugurat noi magazine și concepte la nivel de grup, dintre care trei nume mari din retailul mondial s-au făcut prezente în Iulius Mall Cluj, în premieră regională. Vorbim despre Marc O`Polo, Calvin Klein Jeans și Liu Jo, în timp ce Guess a redeschis într-un format nou, dublu ca suprafață.

„De mai mulți ani, Cluj-Napoca este un oraș dinamic, care se dezvoltă continuu. A devenit o forță economică și epicentrul festivalurilor de amploare ale țării. Nu este de mirare, așadar, apetitul unui segment din ce în ce mai larg al populației pentru tot ceea ce înseamnă un stil de viață cosmopolit și sofisticat. Este vorba despre un public cu o putere de cumpărare mai ridicată decât media și cu o preocupare mai accentuată pentru tendințele în modă, care își dorește să aibă acces la branduri în tendințe, de notorietate, recunoscute pentru calitate și originalitate, pe care, până acum, nu le găseau în proximitate. Așadar, am adus mai aproape de clujeni un mix de branduri high end, Iulius Mall fiind recunoscut în această zonă a țării ca o destinație pentru shopping premium”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing grupul IULIUS.

Marc O`Polo a deschis în Iulius Mall Cluj primul său magazin din afara Capitalei și al doilea din țară. Este un brand de vestimentație fondat la Stockholm în 1967, prezent cu peste 2.200 de magazine în 39 de țări, care a deschis primul magazin în România în 2019.

Și pentru Calvin Klein Jeans Clujul a fost o destinație în top, aici inaugurând cel de-al doilea concept store din țară, după cel din București. Lansat în 1968 de Calvin Klein și partenerul său de afaceri Barry Schwartz, brandul de fashion își distribuie produsele în peste 100 țări.

Liu Jo este un brand mai tânăr, italienesc, cu o istorie de două decenii, însă deosebit de atractiv, prezent în peste 6.000 de magazine din lume, în timp ce Guess este un brand american de îmbrăcăminte de lux și una dintre primele companii care a creat blugi de designer. Lista noutăților din Iulius Mall Cluj continuă cu Levi's®, ai cărui blugi reprezintă unul dintre cele mai recunoscute articole de îmbrăcăminte din lume.

Inaugurările recente de magazine din acest segment continuă și completează oferta exclusivistă a Iulius Mall Cluj, din care mai fac parte branduri precum Beautik Haute Parfumerie, prima parfumerie cu rang de furnizor al Casei Regale a României, sau Teilor Exclusive, un concept store premium. O premieră a constituit și inaugurarea conceptului dezvoltat de iStyle, reseller autorizat Apple.

Pentru următoarea perioadă, reprezentanții IULIUS anunță și alte noi inaugurări în proiectul din Cluj-Napoca, printre acestea numărându-se Obsentum, boutique de parfumerie de nișă, și U.S. Polo Assn., tot în premieră regională.

Despre Iulius Mall Cluj

Inaugurat în anul 2007 şi orientat către multiculturalitate, Iulius Mall Cluj îmbină, într-o manieră originală, funcțiunile sale multiple cu apetitul transilvănenilor pentru artă și fashion, sub toate formele. Iulius Mall Cluj este cel de-al treilea mall al reţelei naţionale IULIUS, aflat mereu în strânsă legătură cu trendurile internaționale, prin portofoliul de retail care se completează constant cu branduri high end și opțiunile de recreere. Include peste 230 magazine, un hypermarket Auchan, cinematograf multiplex Cinema City cu 10 săli și cinema 4DX, food court, o parcare subterană şi supraterană cu o capacitate de peste 2.000 de locuri şi alte destinaţii de relaxare. Iar Iulius Parc, din apropiere, este colţul de natură preferat de clujeni.

Setari Cookie-uri