Primele 11.000 de abonamente la Untold 2017, cumparate in trei minute de la punerea in vanzare

Organizatorii festivalului de muzica electronica Untold au anuntat ca primele 11.000 de abonamente pentru editia din 2017 au fost cumparate in mai putin de trei minute de la deschiderea procesului de vanzare, pretul acestora fiind unul promotional, de 330 de lei bucata, scrie News.ro.

Organizatorii festivalului Untold au anuntat printr-un comunicat ca vineri, cand au pus in vanzare primele abonamente pentru editia din 2017 a evenimentului, au fost cumparate 11.000 de tichete cu toate ca in prezent nu exista nicio informatie despre artistii care vor urca pe scena.

”Primele 11.000 de abonamente la UNTOLD 2017 au fost vandute in mai putin de 3 minute! Desi am pregatit un calup de 5.000 de abonamente, pentru a raspunde interesului foarte mare din partea fanilor, le-am permis tuturor celor care au accesat linkul de cumparare in primul minut de la lansarea vanzarilor sa-si finalizeze tranzactiile. Astfel, peste 11.000 de abonamente au ajuns la cei mai infocati fani UNTOLD”, au transmit organizatorii.

Pretul abonamentelor a fost de 330 de lei bucata, urmand ca saptamana viitoare sa fie scos la vanzare un nou calup de tichete pentru evenimentul din 2017.

Miercuri, organizatorii au anuntat ca Untold 2017 va avea loc in perioada 3 - 6 august.

Citeste si:
Emil Boc: Puțin probabil să mai aibă loc UNTOLD, TIFF sau Electric...
Emil Boc: Puțin probabil să...

Editia din 2016 a festivalului Untold a adus la Cluj-Napoca DJ de top din lumea muzicii electronice, printre care Armin van Buuren, Tiesto sau Martin Garrix. Acestia au mixat in fata a peste 70.000 de oameni, ultimele doua zile din festival fiind sold out.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri