Afterhills, festivalul din regiunea Moldovei, a incheiat cea de-a treia editie cu peste 114.000 de participanti. Anul acesta, fiecare zi de festival a avut peste 15.000 de participanti, cu un varf de 22.000 de oameni indragostiti de muzica si distractie in ziua de 25 august, in primul weekend.

Anul acesta, festivalul de muzica din aproprierea Iasiului si-a schimbat conceptul si formatul, astfel incat a propus festivalierilor doua weekenduri de distractie. Afterhills 2019 s-a incheiat in dimineata zilei de 2 septembrie, la ora 6:00, cu un invitat surpriza, la cererea publicului: DJ Shiver pe scena Alpha, scena principala, dupa ce Faithless a anuntat in ultimul moment ca nu mai poate ajunge pe scena Afterhills.

La a treia editie a Afterhills, numele care au atras cei mai multi participanti la main stage au fost Rita Ora, Don Diablo, R3HAB si Morcheeba, alaturi de Subcarpati si Grasu XXL. Cea mai aglomerata zi a festivalului a fost, in ambele saptamani, cea de duminica. In intervalul dintre cele doua weekenduri, festivalierii au venit si s-au relaxat la cinema in aer liber si la show-urile de stand-up.

Organizatorii au pus deja in vanzare 3.000 de bilete pentru editia din 2020 la pretul de 287 lei. Nu se stie insa daca festivalul va avea la anul tot 2 weekeduri.

„Am avut o a treia editie absolut minunata si putem spune ca bifam toate punctele unui festival in care oamenii gasesc numeroase activitati, zone de relaxare, distractie si muzica pentru toate gusturile. Impreuna cu partenerii nostri, am facut un Afterhills deaf accessible, am urcat o masina pe scena Alpha si, in premiera mondiala, am facut primul cutremur uman. Asteptam cu nerabdare editia 2020 si deja ne gandim cum sa dezvoltam si mai mult, sa fim si mai buni”, a declarat Ovidiu Biber, cofondator Afterhills.

Citeste si:
20 de festivaluri de muzica la care sa mergi vara asta
De la Untold si Electric...

In premiera anul acesta festivalul a devenit deaf accessible. Au fost peste 1.000 de solicitari indeplinite de catre echipa si partenerii Mega Image si Mastercard. Astfel, organizatorii s-au asigurat ca toata lumea se poate bucura de experienta de festival. Tot in spiritul incluziunii, de care festivalul a dat dovada inca de la prima editie, Kids Area a fost poate cea mai populara zona pentru copii, dar si pentru parinti, care au putut astfel sa-i aduca pe cei mici cu ei, avand, totodata, certitudinea ca sunt in deplina siguranta cat timp au mers la concertele artistilor, momentele de stand-up sau la celelalte activitati organizate.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Festivalul care pune Iasiul pe harta distractiei internationale