Agentia Media Direction are doi print media buyeri in echipa, Marina Miroiu si Iulia Tomescu, informeaza un comunicat al Media Direction.

Iulia Tomescu (32 de ani) completeaza fortele departamentului de Print Buying al Media Direction si are ca principal rol coordonarea activitatilor pe segmentul de presa locala si periodica. La randul sau, Iulia are o experienta de 10 ani in domeniu si a lucrat in departamentele de vanzari de la Evenimentul Zilei (Ringier), Bussines Media Group si Mediafax.

Iulia vorbeste fluent doua limbi straine (engleza si spaniola) si a absolvit Facultatea de Psihologie si Sociologie din cadrul Universitatii Spiru Haret. Printre hobby-urile ei se numara fotografia, muzica, sportul si calatoriile.

Marina Miroiu (27 de ani) se alatura Media Direction in calitate de print media buyer, rol in care va coordona toate activitatiile de buying de presa.

Marina consolideaza departamentul de Buying al Media Direction, avand o experienta de peste 10 ani in mass-media si coordonand anterior activitati si echipe de vanzari de la trusturi de presa precum Ringier Romania, Adevarul S.A. sau Grupul de Presa Roman. Absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine din cadrul Universitatii Bucuresti, Marina urmeaza in prezent un masterat in Marketing Strategic la Academia de Studii Economice si vorbeste fluent engleza, franceza si germana. In timpul liber, Marinei ii place sa calatoreasca si sa isi aprofundeze cunostintele de administrare a afacerilor, domeniu de care este pasionata.

Agentia Media Direction are aproximativ 40 si clienti ca Pepsi, StarFoods, Masterfoods, Scandia, Vel Pitar, Anchor Group, Nissan, Dacia si altii.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri