Sapte noi site-uri/portaluri au intrat, incepand cu 15 august, in portofoliul agentiei de publicitate online AdEvolution, ceea ce ar putea genera o crestere de aproximativ 5% a cifrei de afaceri fata de veniturile inregistrate in ultimele trei luni ale acestui an, potrivit estimarilor realizate, pentru Wall-Street, de Val Voicu, directorul agentiei.
Reteaua AdEvolution se completeaza cu site-urile www.arhimag.ro (home&deco), www.computergames.ro (divertisment/lifestyle), www.cinemarx.ro (divertisment/lifestyle), www.peteava.ro (divertisment / lifestyle), www.jocurigratuit.ro (divertisment/lifestyle), www.expertizacontabila.ro (business) si www.anuntul.ro (business).

AdEvolution a rulat, in primele sase luni ale anului, 482 de campanii pe cele 140 de site-uri din retea, cu o valoare neta de 2,3 milioane euro, potrivit datelor publicate pe pagina de web a companiei.

Pentru a nu creea confuzie in piata legat de spending-ul pe domeniile locale de activitate, AdEvolution sustine studiul IAB care va include si date exacte despre cat se cheltuieste, defalcat pe domenii.

Agentia, creata in august 2006, are ca principali competitori retele precum Boom, Arbomedia, MediaProInteractive, Internet Corp., Realitatea Catavencu.

Piata de publicitate online s-ar putea situa pana la finele acestui an la o valoare cuprinsa intre 14 si 18 milioane de euro, conform estimarilor facute pentru Wall-Street de jucatorii din aceasta industrie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri