OMD castiga contul global de media al Carlsberg

OMD a castigat contul global de media planning&buying in valoare circa 110 mil. euro al Carlsberg, cel de-al patrulea producator de bere din lume, anunta Brandrepublic.com.
Contul include 22 de piete din Europa si Asia, printre care Marea Britanie, Germania, Franta, Rusia, Hong Kong, Malaezia si Singapore.

Pitch-ul a fost organizat in luna octombrie si a fost condus de vicepresedintele de vanzari si marketing al Carlsberg, Khalil Younes.

Profitul operational al Carlsberg a atins 3,3 miliarde coroane daneze (443 milioane euro) in perioada iulie-septembrie, fata de 3,05 miliarde coroane in aceeasi perioada a anului trecut.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Peste 500 de branduri boicotează Facebook, inclusiv Unilever și Coca Cola
Setari Cookie-uri