Utilizatorul de internet in varsta de 45 de ani foloseste Google doar cand nu are de ales si mai putin de 200 de contacte in telefon, pentru cel in varsta de 30 de ani internetul este o utilitate in timp ce pentru tanarul de 15 ani, mediul online este “un fel de electricitate”, afirma Doru Panaitescu, consultant si trainer in marketing si publicitate online.
Utilizatorul de 45 de ani face parte din generatia “Decreteilor “, a urmarit filmul american Dallas si si-a petrecut copilaria cu un televizor alb-negru, pick-up, magnetofon, telefon cu disc, iar primul contact cu onternetul l-a avut la 30-35 de ani.

El foloseste Google doar cand nu are de ales, are sub 200 de contacte in telefon, este inregistrat pe LinkedIn, utilizeaza Facebook si Twitter doar accidental si are retea wireless la birou.

Utilizatorul de 30 de ani face parte din generatia MTV, si-a petrecut adolescenta cu televizor color, un casetofon, walkman, si telefon cu taste, iar primul sau contact cu internetul a fost la 15-20 de ani.

Pentru acest tip de utlizator internetul este un mediu de lucru uzual, are intre 200 si 600 de contacte in telefon, are conturi active pe Facebook, Twitter, Linkedin, You Tube, chiar si Hi5.

Utilizatorul de 15 ani este parte a generatiei iPod, s-a nascut intr-o familie dotata cu televizor cu 100 de canale si are Playstation, PC, CD, DVD, email to fax, telefon mobil.

Primul contact cu internetul l-a avut la 5-10 ani, iar mediul online este pentru el „un fel de electricitate”.

Are aproximativ 1.000 de contacte cumulate in telefon si in retelele sociale, dar nu le cunoaste „in persoana”. Are conturi pe Yahoo, Facebook, Twitter, Linkedin, Hi5, YouTube si cauta wireless oriunde.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri