In acelasi timp, proprietara Perfect Tour tine sa precizeze ca functioneaza acum intr-o piata matura pentru ca, in fond, criza a fost o binecuvantare. "A urmat o crestere a calitatii serviciilor datorita cresterii competentei. Criza a fost o binecuvantare, ne-a obligat sa gandim mai mult, sa ne perfectionam. Calitatea oamenilor a crescut si apoi competitia reala. Cei mici au inceput sa dispara, iar ceilalti, asa cum am facut noi, au incercat sa gaseasca solutii, au venit cu idei noi, cu servicii aditionale, astfel incat functionam acum intr-o piata matura, ceea ce este bine si nu numai pentru client, si pentru noi. Ne-a facut competitivi si pe piete externe", a explicat Corina Pacuraru.

Antreprenoarea spune astfel ca a inceput sa deschida agentii in Republica Moldova, Cehia, Polonia, Ucraina, Bulgaria, Slovacia si in Los Angeles, in 2010, dupa anii de criza acuti. Cititi un interviu altfel cu Corina Pacuraru in sectiunea Wall-Street Lunch.