In decembrie 2015, DNA a blocat conturile agentiei Perfect Tour, ceeea ce a dus la pierderea a 80% din business-ul de 50 de milioane de euro. De asemenea, ulterior, in 2016, agentia a intrat in insolventa. Astfel, pentru a salva numele, Corina Pacuraru, proprietara agentiei Perfect Tour, a vandut sub forma de franciza brandul Perfect Tour. Acum, Perfect Tour este operat de firma Perfect Journey, detinuta de doi antreprenori, din care unu din Brasov.

"Nimeni nu ne-a cautat pe noi, eu am cautat disperata o solutie ca sa pot plati intrarile clientilor. Pe de o parte trebuia sa se ocupe cineva de oferte si de vanzari, pe de alta parte eu nu faceam altceva decat sa caut oameni cu bani care sa aiba incredere in mine, in brand si sa investeasca astfel incat sa nu ramana nimeni pe drum. Nu stiu cati indraznesc sa intre turism la marjele acestea de profit, cand facand comert sau altceva castigi mult mai mult, si mai ales sa intri intr-o combinatie cu cineva cu expunere, cu DNA. Iti trebuie ceva curaj si incredere in persoana care iti prezinta lucrul acesta", spune Corina Pacuraru, care momentan are rol de consultant in acest business.

Acum, proprietarii Perfect Journey care opereaza brandul Perfect Tour estimeaza o cifra de afaceri de 8 milioane de euro in 2017 si o crestere organica si lenta, potrivit directorului general, Adriana Motrescu.

"Nu avem investitie in marketing, o investitie mare in marketing, asa cum faceam pe vremuri, cand panourile noastre erau in aeroport. Ne bazam pe recomandarile clientilor fideli. Investitii majore pe partea de marketing nu vor fi, dar asta nu inseamna ca nu poti sa faci o crestere organica. Vrem sa crestem incetisor pentru ca si echipa este subdimensionata", sustine Motrescu.

Sursa foto: surasaki/Shutterstock.com