Compania FlixBus, care detine cea mai mare retea de transport cu autocarul pe distante lungi din Europa, a devenit profitabila la nivel de grup in 2017, pentru prima data de cand a fost fondata in 2013. In Romania, traficul a crescut semnificativ in 2017 fata de 2016.

In 2017, FlixBus a transportat 40 de milioane de pasageri in Europa. Numai in cea mai aglomerata perioada din sezonul rece, intre 22 decembrie si 7 ianuarie, 2,5 milioane de pasageri au calatorit cu autocarele FlixBus. 22 decembrie a fost cea mai aglomerata zi a perioadei de Craciun.

Cresterea a fost remarcabila si in Romania. FlixBus a inceput activitatea pe piata locala la jumatatea anului 2016, dar si-a crescut oferta in 2017 odata cu noile parteneriate anuntate in timpul verii. Traficul de pasageri a fost de 10 ori mai mare comparativ cu 2016.

Compania intentioneaza sa creasca numarul tarilor disponibile din Romania si sa imbunatateasca reteaua celor deja existente.

FlixBus, planuri mari pentru 2018

Atingerea profitabilitatii in Europa a permis FlixBus sa mearga catre piata globala. La finalul anului 2017, compania a anuntat ca intentioneaza sa se extinda in SUA.

"Suntem mandri de pasii importanti pe care i-am facut anul trecut. Continuam sa imbunatatim reteaua verde si calitatea serviciilor din Europa Centrala si de Est.”, a declarat Laszlo Arany, regional managing director.

FlixBus continua digitalizarea serviciile prin adaugarea de noi functii site-ului si aplicatiei mobile. Pe check-in-ul electronic, gasirea statiilor, bookingul last minute si integrarea in Google Maps, va fi posibila si localizarea in timp real a autocarelor.

FlixBus este prezenta in 26 de tari si ofera 200.000 de curse zilnice cu 1.400 de autocare de la 250 de parteneri.

Citeste si: Autocarele Eurolines ale lui Dragos Anastasiu intra in reteaua Flixbus

Sursa foto: Facebook / FlixBus

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri